Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 19 januari 2010

Jobb.

Av Lisa - 19 januari 2010 07:03

Den lediga dagen pep förbi i rasande fart.

Dags för jobb igen i dag. Halv åtta till två.

Hoppas det går snabbt.

Vill hellre va hemma med familjen å bara kela i dag.

Ligga i sängen eller leka i snön.

De bästa kollegorna i dag i allafall, det är ju aldrig fel. :)


Natten har varit ganska ok. Viggo har bara vaknat två gånger(vad jag minns) å Rex har legat å värmt mina fötter ända fram till sex. :D

I dag får jag nog gå, inget cykelväder alls i å med att det harkommit mer snö.


Ha en bra dag!

 
 
Ingen bild

???????????

19 januari 2010 11:11

vadå de bästa kollegorna idag?
Du tycker inte det är lite fult av dig att skriva ut så UPPENBART att det är de bästa idag?

Hoppas innerligt att dina kollegor läser det inlägget.
Hur hade du upplevt det om du läste att du inte tillhörde "de bästa kollegorna"? Du hade troligtvis skrivit ut det på bloggen, tyckt synd om dig själv och inväntat små löjliga kommentarer om hur synd det är om dig.. Väx upp människa. Ett tag klagade du konstant på dina grannar, deras barn och hunden trots att du fick saker till din son utav dem. Har de inte väsnats på länge så nu är det dags för kollegorna?
Vi inväntar sommaren för då lär gnället om dina grannar komma igen...

 
Ingen bild

ida

19 januari 2010 12:54

till ?????:
Man skulle lätt kunnat tro att du var en av kollegorna, hahahaha!
Alla gnäller i bland men jag tar inte det allvarligt när jag läser vad Lisa skriver om kollegor eller grannar. Tycker inte det är skitsnack utan konstaterande. Om några år kommer säkert Lisas grannar sitta och klaga med sina vänner om hur jobbigt det är med Vigogs moped körande( :-) ) och betfräffande kollegor så har väl ALLA kollegor som man trivs bra med och andra man trivs mindre bra med.
Du verkar för övrigt läsa för att snoka i och med att du irriterar dig men ändå vill läsa till sommaren för att se vad som händer då.
HAHAHAHAHHA fan vad kul!
Lisa hoppas du skrattar åt ???? kommentar lika mycket som mig!
Alla får ha sina svackor och jag förstår hur du känner med allt!
KRAM KRAM

 
Ingen bild

????????????

22 januari 2010 09:59

Jo jo, för man "hämnas" säkert på folk (i förväg dessutom). Jag vet, jag börjar snacka skit om mina grannar NU för mina barn kanske, eventuellt, MÖJLIGTVIS stör dem den dagen de åker moped. Det var det dummaste jag någonsin har hört.
Vad blir nästa sak?
De kan ju börja spela musik sent på nätterna, för grannarnas barn KANSKE börjar föra liv om sig om sisådär 5-10 år-...

DAGENS NYHET.. HÄMNAS GÄRNA PÅ FOLK... OCH GÖR DET I FÖRVÄG....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards