Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 januari 2010

Av Lisa - 16 januari 2010 07:34

I dag klockan tio ska grabbarna på Familjegympa.

Första gången i dag.

Jag jobbar å kan därför inte följa med.

Trist att missa ett sånt stort moment.

Har alltid velat att mina barn ska gå på gympa ända sen jag själv var ledare å nu är det plötligt dags.

Jag har en son som är stor nog att börja.

Tror Viggo gillar det skarpt. Vi har tjuvtestat lite sånglekar å ramsor hemma å det klarar han galant. :D

Vad Martin känner inför det hela låter jag till största delen vara osagt.

Men jag säger så mycket som såhär, i bland måste man offra sej för sina barn.


Kvart över ett slutar jag alltså.

Ska ringa pappsen under dagen å se om jag ska göra min gratäng hos dem eller hemma. Rosenbröden tog de över så jag har bara en grej att tänkapå inför kvällens firande.


Är fortfarande snorig å dassig, men jag ska nog överleva ändå! :)


Ha en bra lördag!


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards