Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Lisa - 15 januari 2010 21:03

Herregud vad trött jag är.

Men det var helt klart rätt beslut att masa mej upp till Hanna å Håkan å flickorna.

Härligt med lite fredagskänsla trots att man jobbar i helgen.

Nu ska jag krypa ner å sova!

Skit samma att det är fredag å klockan bara är nio.

Så trött är jag, thats life!

Av Lisa - 15 januari 2010 14:21

Hemma från jobbet.

Mindre kul dag som väntat.

Fick dock äntligen ett besked.

Om jag inte får någon av de två tjänster jag har sökt blir det vik på en annan avdelning. :D

100% i februari åtminstone.

Härligt då det är demensvård jag vill syssla med!


Har nästan precis kommit hem.

Hann inte mer än sätta mej ner innan Rex var uppe på bordet å välte ut mitt vatten glas över hela mej å min dator!

Suck, vad trött man blir.


Klockan fyra trotsar jag förkylningen å tröttheten för en liten myskväll hos Hanna & co. Får se hur länge jag orkar. Trodde helt ärligt jag var piggare när vi bestämde.

Men, men, en liten sväng får det bli i allafall. :D


Snart kommer mina boys.   


Trevlig helg!

Av Lisa - 15 januari 2010 06:29

Verkligen inte.

Är inte ett dugg bättre i dag.

Snorig å döv.

Att Viggo har vaknat en gång i timmen sen klockan ett gynnar såklart inte heller.

Blir inte klok på vad den ugen håller på med om nätterna.

Inte det han ska i allafall.


Har verkligen ingen lust att gå till jobbet.

Mycket för att jag ändå ska sluta, å för att ingen låtsas som nånting.

De jag jobbar med i dag jublar nog dessutom inombords, ingen som säger emot eller försöker sej på nya grejer from 1 februari..


Men vad gör man. Bara att masa sej dit!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards