Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Lisa - 4 januari 2010 20:00

Så.

Nu är jag ledig i två långa dagar. :)

Bröllop i morron.

Känner mej inte precis som världens fräschaste, varken mentalt eller fysiskt, men det får gå ändå.

Har slängt i lite ny färg i huvet å har i allafall fått i hop en någorlunda okej outfit.

Gjort vad jag kan alltså.

Håret å skor är väl det svåraste för tillfället, men som sagt, jag gör vad jag kan. :)


Är riktigt skönt å veta att man inte ska ställa nån klocka i morron å förhoppningsvis slippa stressa. :) Ska städa ut julen på förmiddagen å bara gosmysa för allt vad vi är värda. :D

Det har dock varit skitkul på jobbet de allra flesta dagarna å i dag fick jag lite besked me. :D


Nu ska jag prata lite med min man innan CSI. :D



Sagt å gjort.

Nu är det slutfegat.

Jag chansade å satsade.

Får se vad det ger.

Är stolt att jag vågade.

Vad som än händer!

Av Lisa - 4 januari 2010 07:01

Varför sover man alltid så gott när klockan ringer?

Det slår banne mej aldrig fel.

I morse drömde jag nån konstig dröm om att jag var på rymmen.

Alla detaljer snurrar fortfarande runt.

Femte å sista arbetsdagen i dag.

Sen är jag ledig tisdag å onsdag.

Tyvärr(får jag säga..) ska vi på bröllop i morron.

Själva bröllopet ska såklart bli super-roligt, å jag deltar mer än gärna.

Men Viggo ska inte me. Å helst av allt är det ju honom jag vill spendera tid med när jag är ledig.

Vigslen börjar fyra så förmiddagen får vi tillsammans. Sen funderar jag på att låta bli å dricka nått alls.

Dels för att jag sover bättre utan alkohol i kroppen(å sova ska jag passa på å göra när vi har en Viggo-fri natt...) å då kanske man kan känna sej utvilad när man vaknar å inte ännu tröttare.

Vi får se hur det blir, ett glas vin till maten kostar jag kanske på mej...


Börjar halv åtta i dag. Jag är dock redan färdig så jag ska sticka dit å dricka lite kaffe nu, i lugn å ro. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards