Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Lisa - 22 september 2009 21:25

Hemma från jobbet då.

Har gått super i kväll. Haft flyt å lyckats med de mesta!

Skrivit schema ända till december, får se om jag får jobba mina dagar då med...

Verkar som jag får förlängt en månad till i allafall, har inte hört annat. :D

Jobbar i morron till halv två.

Ska till bvc vid kvart i fyra för läkarbesök å spruta.

Jag glömde ringa dit men de hade ringt Martin nu i kväll så. :)

Ska försöka leta upp den där boken med då...

Undrar var den kan tänkas vara? I den gammla skötväskan kanske? ;)


Nu blir det en dusch(vad annars? :)) å sen sleep-time! :D

Av Lisa - 22 september 2009 12:24

 

Min lilla busunge har blivit expert på att klättra upp på bordet med blixtens hastighet! :P



Känner mej nere i dag.

Kan inte riktigt sätta fingret på varför.

Om det är jobbet å en viss person där eller om det är lite pengarångerst kanske?

Trist är det i allafall.

Önskar inget hellre än att känna mej på topp. :)


Viggo ligger fortfarande ute i regnet å sover.

Vet inte riktigt vad jag ska ta mej för.

Känner mej allt lite ensam i dag.

För mycket tid å fundera då.


Velar lite angående det här med Viktväktarna. Kanske man skulle regga sej på Gi-vikt koll i stället.

Lite billigare å gi-tänket finns ju redan där.

Aaaaah vad dryg jag är!

Vill i vilket fall som helst gå ner de där sabla kilorna nu!

Ska forska lite på detta nu tänkte jag...



Av Lisa - 22 september 2009 11:52

 

Bästa klädslen, om Viggo själv får välja. Urusel reaktionstid på mobilen, därför det är suddigt, men bättre än suddig bild än ingen alls. :)


Viggo sover sen en stund tillbaka.

Har ringt alla mina samtal utom bvc å det där femte som jag fortfarande inte minns var det skulle gå. :)

Ullaredsresan den 7/12 är nu bokad å klar. :)

Annars tar vi det mest lungt i dag.

har dammusgat lite å lagt in lite tvätt. Å lagat ett storkok med krov i senapssås å ris till Viggo. :D

Lite träningsvärk i dag med ska erkännas, men inte riktigt så illa som förra veckan. :)


Linda undrar om jag funderat på att läsa vidare till sjuksköterska å om jag aldrig ångrar att jag valt ett yrke med oregelbunda tider.

Svar: Sjuksköterska lockar mej inte alls, jag gillar att "va på golvet" å jobba, å omsorgen är det jag trvis med. Om jag någon tröttnar på att vara undersköterska läser jag troligtivs till arbetsteuraput(som jag inte ens kan stava till. :D)

Klart jag kan ångra de obekväma arbetstiderna, framför allt med tre helger i rad som jag har på mitt schema nu, men samtidigt vet jag att ett sju-till-fyra-jobb skulle kännas betydligt tyngre för mej. Jag trivs bra med lite blandade tider jag. :D

 



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards