Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 september 2009

Av Lisa - 4 september 2009 19:53

Kom precis in.

Har roat oss med att bryta loss de översta stockarna i muren å sen samlat i hop dem i en hög under en presenning.

Småbarnsföräldrar som vi är gäller det att passa på å göra det som behövs som inte är lämpligt fäör småttingar) när barnet sover. :P

Skit samma om det är fredag å resten av svenska befolkningen kurar i sina soffor å har fredagsmys. :)


Vi ska väl med mysa lite nu. Men det blir samma sak som varje kväll, ett par avsnitt PB. :) Fast det är klart, en Ben&Jerrys ligger i frysen med. :D Fredagsmys var ordet! :)


Jag tycker fortfarande videoklippet på Stinas blogg är grymt kul. Hela klippet är bara så mycket min älskade Bill. :D(ni fattar varför jag gillar henne va? :P) Å jag tror faktiskt att hon bjuder på den, annars hade jag aldrig vågat publicera det.  :)


Okej, en dusch nu, sen myser vi på! :)

Av Lisa - 4 september 2009 13:34

Gissar på att Stina kommer byta lösenord efter detta. :D

Jag skrattar i hjäl mej!


Av Lisa - 4 september 2009 12:46

Det är sant som de säger att när man har hus blir man aldrig riktigt färdig.


Nu är det äntligen dags att bli av med den fruktansvärt fula muren som går längs med trottoaren här då vi ska börja bygga ett staket! :D

Inte nog med att det kommer bli så mycket snyggare, men det kommer också minimera rymningsrisken för Viggo. :D


Projekt nummer två är hallen i källaren.

Här ska väggarna bli vita å golvet ska troligtvis få grått klinker. :D


Kommer bli bra. :D

Av Lisa - 4 september 2009 12:25

Nu har våra lekkompisar begett sej hemåt.

Casper å Viggo är så grymma i hop. <3

Riktigt söta å de leker faktiskt riktigt bra. :)

Tack Malin å Casper, för frallor å sällskap. :D


Viggo har slocknat nu. Han var ganska trött efter lekandet.

Jag känner mej med lite matt, tror jag har åkt på en förkylning me nu. :S Trist. Tur jag är ledig hela helgen med så hinner det kanske ge med sej innan min sex-dagars-vecka börjar på måndag... Inte för att det finns nån tid till å vila, men ändå. :)


Nu ska jag plocka lite(som vanligt)...

Av Lisa - 4 september 2009 08:52

Håller fortfarande på å letar efter mina ljuslyktor, oljebollarna alltså. Kollade i stan i går å hittade på Ylvas, men bara i jätteformat. :S

Svårt å leta på internet med, hittar än så länge bara på tradera...

Så nu undrar jag om någon har nått bra tips på bra inrednings-shops på internet?! :D 

Tips mottages tacksamt! :P


Av Lisa - 4 september 2009 07:15

 



I natt har vi inte vaknat en enda gång förrän klockan var fem! :)

Härligt,härligt, extra sömn alltså med våra mått mätt. :)

Hoppas det tänker hålla i sej. :P


Fredag i dag, aldrig fel. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards