Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under augusti 2009

Av Lisa - 30 augusti 2009 09:30

Här leker vi med lera å målar med kritor för fulla muggar! :D

Ska steka en sats köttbullar å i eftermiddag kanske det blir en utflykt! :D

Trevlig söndag!

Av Lisa - 29 augusti 2009 19:54

Även fast jag lovat mej själv att va ledig å koppla bort allt vad jobbet heter denna helgen letar sej mina tankar ditåt hela tiden.

Jag är nervös för nya jobbet, tänka om jag inte lyckas lära mej allt tillräckligt snabbt. Vad alla heter å vem som ska ansvara för vad. :S 

Fuck it! 

Jag vet att jag kommer klara det med bravur, but still, nervös som tusan...


Filmen är fortfarande på här. Jag väljer vad jag kan låta bli å se. :D

Jag kan den utantill så. :) Gillar Iris å Miles bäst å Athur. :)


Min fina pojker sover fortfarande som en stock. <3


Ska snart ta en dusch sen sätta i nya laken i sängen. Får se om jag kan motså att krypa ner eller om det blir en extremt tidig kväll för mej...


Min familj, i fullt arbete. :)

 

Av Lisa - 29 augusti 2009 18:06

Inget mer kräkande från Viggos sida. Han har både ätit å lekt för fulla muggar här under eftermiddagen. Det enda som tyder på att han överhuvudtaget varit dåligt är tröttheten.

Han däckade redan halv sex. Min lilla älskling. <3


Martin begav sej hemifrån vid fem tiden å väntas tillbaka nån gång efter nio.

Jag planerar på att använda min ensamhet till att ligga på soffa å kolla på the holliday å äta upp godiset från i går. :)

Hade klart hellre befunnit mej i skogarna framför en brasa, men detta duger gott som avkoppling! :D


 

Av Lisa - 29 augusti 2009 10:09

Sannerligen inte.

Här sitter jag hemma vid matbordet å bloggar när planen egentligen var att vi skulle befunnit oss i en bil på väg mot Virserum.

Viggo har fått i sej lite proviva å några bett på en banan utan att få upp det igen. Han sover nu, ute i vagnen å Martin står på en stege å målar gavlen på huset.

Jag lyssnar på Melodikrysset å plockar. Kan behövas vill jag lova...


Inget annat nytt nu precis...

Av Lisa - 29 augusti 2009 10:05

Ni vet sånna där svarta klot i keramik med en liten veke på toppen som man tänder? De borde fortfarande göras, men jag tror de flesta är från ett tjugotal år tillbaka.

Sånna hade jag  i allafall tänkt leta efter på Kosta Outlet när vi hade vägarna förbi.

Nu fick jag skicka bud med M å P i stället...



Av Lisa - 29 augusti 2009 08:17

Det blir ingen stuga för vår del. M å P får åka utan oss.

Viggo har kräkts i natt å gör så fortfarande. :(

Min stackars lilla kille. :(

Av Lisa - 28 augusti 2009 22:01

Min heatlotion från Forever Aloe Vera är snart slut.

Eftersom jag är beroende av den börjar här bli lite nervöst.

Nån som känner en säljare? :)

 

Av Lisa - 28 augusti 2009 20:17

Martin tippade på att matchen var slut halv åtta.

Han skulle inte duscha där å ringa mej på hemvägen. Har fortfarande inte hört ett pip..?!


I morron lämnar vi Martin hemma med penslarna å drar på årets sista stug-trip med M å P.

Martin ska på nån slags firmafest med så ni behöver inte va oroliga, han kommer ha lite roligt han också. :)


Jag vill bara i väg, bort ett tag från allting å bara njuta av att vara utomhus å av pappas mat. Han hade fräckheten att föreslå att vi skulle äta nån gryta med ris, men det vägrar jag. :) Allvarligt talat, om jag får önska vill jag helst ha pappas hamburgare, men det är det inte läga för i pytteköket där uppe så vi får fundera ut nått annat. Ska ringa Buffi strax, var för sur för att komma fram till nått vettigt tidigare...


Nu har den mesta surheten gått över, i allafall den som jag riktade mot Viggo(som tog en timme på sej å somna) å mot min stackars pappa.

Är bara sur på mej själv nu, å det är ju som det är...


Lets make it right...




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards