Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Lisa - 17 augusti 2009 19:55

Mycket fint i kollektionen från Me&I, men jag spar min beställning tills fredag. Finns några must haves så det kan bli en del. :D


Jobb i morron sju till två, helt okej dag, men jag hade faktiskt hellre varit ledig.

Alla ordinare är tillbaka nu å det är ju skitkul förvisso.

Blir nog bra.


Känner mej inte riktigt bra tyvärr.

Mycket i huvet kanske, men kroppen är inte heller på topp.

SKa vila på soffan framför PB(om bilden vill funka..?!) å sen lägga mej tidigt.



Allt för i dag alltså. Ha det!

Av Lisa - 17 augusti 2009 11:23

Det slog mej precis att jag ska till Sofie på me&i-party i kväll.

Där rök den familjekvällen... Vet inte när vi kommer va hemma bägge två näst? Har inte haft nått vuxenmys på veckovis känns det som.

Får se hur jag gör, är ju roligt att träffa lite annat folk än bara workmates så...



Nu har vi varit at my work å kollat schema. Vill inte börja med att gnälla, men jag har tre helger på rad på mitt schema?! Kan inte tro att de ordinarie brukar ha det så?! Får se om jag kan göra nått åt den daken framöver sen.

Har mitt tjafs med bokningen att ta tag i första hand.

Men det ska jag fixa från jobbet i morron, vägrar slösa min lediga tid på sånt skit.


Såhär roligt blir det när man äntligen får med sin slöa katt på en lekstund. :D

 

Av Lisa - 17 augusti 2009 11:20

Förrutom städning av hela huset å en massa tvättande har mannen min även hunnit måla ytterdörren invändigt i helgen...

Blev verkligen skitbra! :D


Before...


After...

 

Av Lisa - 17 augusti 2009 09:39

Nu ska jag å Viggo bege oss till nya jobbet för att hälsa, kolla schema å ställa lite frågor. :D

Spännande! :D

Återkommer!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards