Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Lisa - 8 augusti 2009 10:46

Har hunnit med en hel mera än att bara stå vid stereon å lipa. :)

Vi har varit på Coop hela familjen å handlat till kvällen å morrdagen.

Viggo fick som vanligt en liten gåva.

 

Han var så exalterad att han inte ens fick ner nån frukost. :D

Härligt när han bli så glad för något. :P

Har vi ätit frukost på altanen, kommer nog bli varmt i dag med.


Vi ska ju ha gäster i kväll med. Hanna med familj kommer klockan fem.

Innan dess ska jag slänga i hop en paj på de blåbär jag(med hjälpa av Bill å Nellie) plockade i B-måla i går å marinera lite kött. :)


Nu ska jag jaga rätt på min sov-vägrande son! Hej!

Av Lisa - 8 augusti 2009 10:38

Som vanligt har ring så spelar vi stått på här under morronen.

Runt halv tio spelades en speciell version av Den blomstertid nu kommer.

Just denna version hade Mamma å Pappa på kasettband när jag var liten, å varje skolavslutningsdags morron spelades den på hög volym "för att komma i stämning". Denna inspelning letade fram så mycket minnen hos mej.

Jag kunde riktigt höra mamma å pappas röster då de alltid sjöng med, högt! :D

Så här stod jag, en lördagsmorron 2009 med ögonen fyllda av lyckotårar.

Så bra jag har haft det, å har fortfarande för den delen.

Måtte Viggo med känna sån lycka när han är i min ålder å tänker tillbaka!


Världens bästa föräldrar( å morföräldrar/svärföräldrar!!)

Love u!

 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards