Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 augusti 2009

Av Lisa - 6 augusti 2009 22:01

I kväll prioriterar jag bort er för fyrtio minuter på helspänn tillsammans med Lincon, Michael å de andra fångarna på Fox river. :D 

Av Lisa - 6 augusti 2009 11:23

...hinner man med en himla massa! :D

Vi har varit å muntrat upp min lilla sjuka mamma å kolla in hennes nya skara av höns. :D

Sånna sötisar de var, hela gänget. Döpta efter Astrid-karaktärer med namn som Krösamaja å Madicken. :D

Vi stannade tills detvar dagis-dags för kotten.

Han börjar efter noga övervägande redan vid elva trots att jag inte börjar jobba förrän halv två. Det blir bäst för honom å hans rutiner att äta å sen sova på dagis. I annat fall hade jag fått lämna honom mitt i sovtiden för både honom å hans kompisar.


Jag planerar att när jag ändå har tiden så ska jag städa här.

Kan behövas ett riktigt krafttag nu efter semestern då prio inte har varit att städa noga precis. :D


Har fått besked om jobb i dag.Det blir bokningen för min del. Kommer alltså bara veta när jag är ledig, å sen hoppa runt där jag behövs under mina arbetsdagar. Ingen höjdare, men vad gör man?


Dags å sätta lite fart då transporten till jobbet ska räknas in i tidsplanen, cykling blir det i dag! :D


Lite kaffe i en mugg sen kör vi! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards