Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Lisa - 28 juli 2009 21:44

Det har varit en riktigt rolig dag på jobbet i dag faktiskt.

Lagom mycket å göra å bra jobbarkompisar, precis som det ska va. :) 


 


Stina var redan på plats här när jag kom hem-flåsande(hade motvind, som vanligt!) vid halv fyra.

Vi har mest myst i trädgården under eftermiddagen/kväll, mamma å pappa kom också inom en runda. :D

De körde innan åtta medan jag å Stina bänkade oss i soffan för att kolla på allsången. Det blir verkligen bara sämre å sämre! Vilken skit! :S


Har fått tid på vårdcentralen klockan 10 i morron. Får se vad de säger om det hela... 


Känner mej ganska trött å sliten i kväll så jag ska snart krypa ner.

Om man har tur kanske man får lite plats i sängen, en stund i allafall innan kotten kommer promenixande. :P


Heeej!

Av Lisa - 28 juli 2009 06:16

Om högst tio minuter ska jag bege mej ut i regnet.

Är inte jättesugen kan jag inte påstå.

Hade gärna haft en dag till på mej att samla nya krafter, men det kommer säkert kännas bättre när jag väl har anlänt.

SKa försöka få en tid på samariten i dag. Misstänker att jag har gått med en uvi waaaay to long å i går eftermiddag fick jag huxflux den västa magvärken jag haft i hela mitt liv. 

Typiskt nog var Martin å hämtade sofforna så jag bara låg på en filt å kved. Trodde till å med att jag skulle bli tvungen att ringa ambulans där ett tag, men det lugnade sej till slut.

Om magvärken har ett samband med min misstänkta uvi vet jag inte, men det är dags att kolla upp det hela nu i allafall.

Hoppas på en tid på eftermiddagen så jag slipper skubba från jobbet...


 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards