Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Lisa - 27 juli 2009 22:08

Två avsnitt DH senare kan jag konstera att de nya sofforna, eller i allafall den jag har tagit till min är skitskön. :D

Får se om vi ska ändra lite i möbleringen innan vi är helt nöjda bägge två. :P

Måste slita mej härifrån nu dock, ska ju upp tidigt i morron å jobba.

Tre dagar som sagt, eller ja två sju till fyra å en kväll. :D


Gonatt på er! :)


Det är med sorg i hjärtat jag konsterar att intresset för mej där ute i cyberspace har svalnat. Ett bort fall på runt 30 besökare/dag på sistone. Synd men inget å be för.

Jag tycker annars själv att jag har blivit liiite roligare igen nu, mer bilder å så. :D

Jag hoppas ni som läser tänker fortsätta, för jag tänker definitivt fortsätta att skriva. :D


Av Lisa - 27 juli 2009 20:32

Vi gav oss i väg strax efter tio.

Körde först till Bromölla möbelaffär.

 

Vi förälskade oss i sofforna. Hade inte med oss släpet, men paxade en grupp tills senare. :P

Kristianstad gav ingenting. Hjulagret på biltema var såklart slut å jag skippade blåbärsbusken då det vid närmare titt står att min är självfertil. :)

Vi slängde i oss lite pölser utan för Skopunkten,som inte hade ett smack å erbjuda i dag, innan vi körde hem.

 Väl hemma körde Martin å hämtade Buffis släp å sen körde han samma väg tillbaka å hämtade hem våra nya möbler. :D



Ledigheten går fortare än kvickt. Jobb i morron igen.

Tre dagar sen tre dagars semster i stugan. :P


Nu ska jag inviga min soffa å kolla lite DH. :D

Av Lisa - 27 juli 2009 09:26

Roadtripen för dagen går söderut.

Först till Kristianstad, där främsta målet är Biltema där vi ska handla ett hjullager till bilen. Å när vi ändå ärpå det området ska vi till Plantagen å köpa en blåbärsbuske till. Då jag var helt ovetande om att det behövdes två för att få bär.

Men framför allt ska vi till Bromölla möbelaffär å kolla på dessa....

 



Har haft en skön sovmorron i dag så jag ligger lite efter med allt.

Måste sätta fart nu alltså!


Heeeej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards