Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Lisa - 22 juli 2009 21:17

Kom hem från jobbet bara för att få veta att min lilla pojk ramlat på lekplatsen å landat på sin högra hand. :(

Eftersom han inte vill använda handen å var ledsen hela tiden ringde jag 1177 som rådde oss att uppsöka akuten.

Vi lydde det rådet å har spenderat kvällen på karlshamns akutmottagning.

 

Tre timmar senare å två klistermärken å en goseapa senare lämnade vi bygget med positiva besked. Inget brutit i den lilla handen, bara en svullnad efter fallet.

Viggo var jätteduktig hela tiden, trött som tusan dock.

Å det är vi med nu vill jag lova.

Jag ska kasta mej i duschen nu då jag inte hann det efter jobbet innan vi begav oss. Blä. :S

Ledig i morron, tack å lov!

Av Lisa - 22 juli 2009 06:15

Snart jobbdags.

Trött till tusen.

Lyckades snooza å somna på de fem minutrarna.

Viggo håller på å få ännu en tand så sömnen är inte på topp

Slutar fyra.

Marin tränar i kväll, boring.

I morron är jag LEDIG!

Dags nu..

Hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards