Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 juli 2009

Av Lisa - 19 juli 2009 21:33

Har spenderat större delen av dagen away from home. En fikastund i mörrum sen i bilen.

 

Å allra mest tid på ett fullsmockat ikea. Jisses vad folk där var, har nog aldrig varit med om så mycket folk. Men sen är det ju semester-tider å regn så vad annat kan man förvänta sej?

Vi hittade inte presseningen hos M å P å glömde först å köpa en med så jag fick gå in en extra runda men vi höll oss samman, allihopa. Trots långa kötider å trängsel.

Det blev en sängstomme i brunsvart å sen byråer till sängbord. :) 

M å P kom med en leverans precis i rättan tid(eller kanske fel ur deras, i allafall Buffis :D) så vi fick hjälp med bygget! :P

Viggo var eld å lågor mitt i allt å var vaken till nio. Men vad gör det? :)

Sängen är precis lagom låg för honom att klättra upp i med så ur hans synvinkel var den ett lyckat köp. :P

Martin å jag också nöjda som tusan. :)


Nu ska jag frossa på det sista godiset å kolla på DH innan jag inviger sängen på riktigt! :D


Ps: dessa ska jag ha till frukost. :P MUMS!!!


Emma---> Om du vill länka något/någon så markerar du ordet/namnet å klickar på den lilla kedjan i verktygsfältet(tredje ikonen från höger) å skriver in adressen til lden du vill länka. :)

Av Lisa - 19 juli 2009 08:22

Som vanligt när vi ska till Älmhult är vädret av den sämre varianten.

Tur det finns presenning till släpet. :)

Först ska vi ju då till Mörrum å träffa bebis. :)

Två månader gamla Ebba för att vara mer exakt. :)


SKa inte handla så mycket på ikea då min lön fortfarande låter vänta på sej. Men den 24 kommer jag bli rik om man jämför tidigare månader. :) Weeej!

Det är mysigt att åka i väg äåndå, på familjetrip. :)

Hoppas ändå att vi kan enas å att en sängstomme får ta plats på släpet. :) 

Nu ska jag dona lite med allt!

Hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards