Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 juli 2009

Av Lisa - 17 juli 2009 14:57

Då var man hemma, tillslut.

Blev kvar fyrtiofem minuter extra på jobbet, typiskt.

Är väl inte sådär superladdad, men vi har bestämt oss för att gå till Emelie å Snoff å där känner man sej alltid hemma så. :P

Sitter å velar här, om kläder å om mat.

Får se hur det blir med sistnämda, flingor lockar ju sådär lagom just nu.

I klädväg lutardet år den svarta klänningen()


Ett litet orosmoment är att jag redan saknar Viggo. :S

Hoppas att jag inte kommer tjata i hjäl mej om honom när jag får i mej lite vin. Det blir ju bara för drygt! 


Nu måste jag rycka upp mi lite, å släppa loss lite!!!

Wiiihaaaa!


Vi ses på stan!

Av Lisa - 17 juli 2009 06:11

...på jobbet innan jag tar helg nu! :)

SKa bli skönt.

Är för trött för att göra mej rättvisa, på jobbet å hemma med för den delen.

I natt har Viggo sovit bra i allafall, så nu är vi förhoppningsvis tillbaka i vanliga banor. :P


Känner inte för på festivala i kväll, inte alls. :S

Får försöka bygga upp lusten till det under dagen, så jag inte förstör hela stämningen för Martin i allafall. :)


Lite tandborstning sen cyklen nästa!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards