Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Lisa - 16 juli 2009 21:01



Så söta!




Kel på högsta nivå..! :)

Av Lisa - 16 juli 2009 20:54

I dag har jag ju som ni vet jobbat mellan åtta å halv två.

Under dagen bestämde vi oss för att ge festival-yran en chans så grabbarna mötte upp mej när jag slutade å så gick vi ett varv på stan.

Mycket folk å för varmt, men nu har vi gjort det. :P

Vi köpte ingenting mer än mukar å dricka, men vi stötte i hop med M å P nästan på direkten å det köpte en söt Villervalla tröja till Viggo för festival-pris. :) Vi tackar å bockar! :D

 



Viggo somnade i bilen hem så han har varit upp länge i dag. Men det kan kvitta när han är så go som han varit hela kvällen. Dessutom fick jag lite extra kvalitétid med honom å det är ju aldrig fel.

I morron när jag kommer hem har han redan åkt till farmor där han ska spendera natten så vi kan gå ut i hop jag å Martin.

Vi har spenderat en massa tid under plommonträdet på en filt hela gänget å bara myst å haft roligt. :P


Nu ska vi kolla lite DH innan jag ska lägga mej för att börja jobba sju i morron igen!

Sen är jag ledig! :P

Av Lisa - 16 juli 2009 07:14

Då var man på g igen.

Martin är också upp men inte Viggo. :)

Lite pyla har det varit i natt, men ändå mindre än tidigare.

Jobbar som sagt bara till två i dag, kan va ganska skönt ju. :)


I dag sätts väl de flesta marknadsstånden upp så jag ska se om det är nån på jobbet som är sugen på ett varv på stan.


Nu bär det snart i väg igen!


Hej hopp!


Emma----> Längst till höger i verktygsfältet finns en liten bild-ikon som man kan använda om man vill lägga in en bild mitt i ett inlägg. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards