Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Lisa - 12 juli 2009 14:12

Mitt liv är inte speciellt underhållande just nu å då blir bloggandet ganska lidande tyvärr.

Dagarna består ju mest av jobb för tillfället å i dag är jag dessutom extra trött. :S

Önskar jag hade orkat lägga in lite bilder, för jag tycker som ni, att en massa löpnade text, dag ut å dag in är inte så spännande.

Alla har ups and downs å denna bloggen visar som underrubriken antyder

En ärlig verklighet-ett vanligt liv! :D


Är tillbaka i kväll! 

 

Av Lisa - 12 juli 2009 06:09

Söndagmorron klockan är sex å jag är trött.

Såg fram i mot en hel del sömn när jag stupade i säng vid tio, men nja, det har inte varit så mycket av den varan tyvärr. :S

Viggo har hållt låda, trots att han flyttade över till oss tidigt å trots alvedon.:(

Typiskt när man ska upp å jobba, men så är det!

Inte har man tid å sova mitt på dagen heller, tyvärr...

Ganska skönt med delad dag faktiskt.

Ska åka dit å bil hämtad nu på förmiddagspasset å sen cykla i eftermiddag.

Gurri börjar med sju i dag nämligen. De plockar mej fem över halv ca.

Det kommer innebära att jag blir lite senare än vanligt, men what da h*ll?:D

Jag börjar ju faktiskt inte förrän sju så. :D


Nog svamlat om det!

Trevlig söndag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards