Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 9 juli 2009

Av Lisa - 9 juli 2009 20:35

Väntar på Martin som är ute.

Han har dock inte kommit in från sitt trädgårdsplock ännu(han pratar i telefon just nu, värre än värsta telefon-kärringen!!!) å sen ska han ju duscha med!

Verkar alltså som att det inte blir nått DH trots att Martin kom hem flera timmar innan den tid jag hade räknat med.


Går nog å lägger mej i stället.


Over and out!


Ps. har jag sagt att vi är lediga i morron?! :P

Av Lisa - 9 juli 2009 20:23

Vet ni vem jag gillar?

Jennie, min bloggvän å tillika en av världens bästa pepp-talkare!

Den tackar vi för, nu känner jag mej on igen. :P

Av Lisa - 9 juli 2009 19:59

Way to tierd för att skriva nått längre i kväll.

Hur roligt demensvård än är så tar det på huvudet vill jag lova.

För ja, det är mycket tjat i mellan åt.

Märker dock inte av det alls när jag är där, utan bara svarar lungt på samma frågor om å om igen.

Det är här hemma det tar ut sin rätt.

Får bli DH på soffan en stund innan jag lämnar in för kvällen.


I natt ska jag alvedonen redo till hand tand-pojken så det kanske blir lite mer sömn. :)

Å i morron är det familyday eller ja, en liten del av förmiddagen är det rycka-upp-de-sista-stubbarna-day men efter det så! :D


Fortfarande inget anställningsbevis å då heller ingen lön innan helgen. BLIR SNART TOKIG PÅ DETTA!!! :S
Av Lisa - 9 juli 2009 16:03

Hemma igen efter lyckad arbetsdag. :)

Har sagt det innan, i love my work.


Har precis upptäckt en ny tand hos Viggo, det förklarar som vanligt nattgnället å hans något lynniga humör förtillfället.

Martin är som sagt på vift, å vi ska troligtvis en runda till glassbåten med mormor å morfar. :D


Skriver mera i kväll...


Lisa----> två av dina kommentarer har jag sett. :D  Jobbar inte på Östralycke utan på ett särskilt boende i stan, exakt vilket väljer jag att inte skiva ut här. Jobbar du med här i kommunen? :P



Av Lisa - 9 juli 2009 06:16

I dag regnar det faktiskt.

Å det är bara 15 grader.

Jag tänker cykla i allafall, har ju regnställ så. :P

Det har varit oroligt här i natt igen. Så tradigt!

Jobbar som sagt till fyra i dag då ska jag hem å lösa av Martin som ska bege sej direkt när jag kommer.

Snart är det slut med det här flänget, jippi!


Ha en bra dag där ute!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards