Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 juli 2009

Av Lisa - 6 juli 2009 22:17

Har haft sällskap både till å från jobbet med min söta bror. :D

Nice, kanske cyklar hem i hop i morron med, om jag inte lyckas smita tidigare.

Verkar som mitt problem med timmarna är löst.

Fick dra bort 6 timmar så jag blir ledig på onsdag å det jag jobbade innan den 15 kommer jag få betalt för i timmen.

Hoppas bara det sista lilla problemet ska lösa sej med så man kan få in lite pngar på konto snart...

Nu ska jag blaska av mej, sen sova för att stiga upp å börja sju i morron bitti!

Natti natt!

Av Lisa - 6 juli 2009 13:07

Känner mej inte alls redo att cykla dit i dag.

Är rädd att jag kommer få mej en å annan avhyvling för mitt schem-tjafs, men rätt ska va rätt!!!

Viggo somnade sittade i sin matstol innan. Vi försöker oss på en lur om dagen nu igen nämligen. :D

Men han var duktigt å höll ut till nästan halv ett så vi är nöjda. :)

I dag ska jag ha sällskap med lillebror. :)


Ha en bra kväll!

Av Lisa - 6 juli 2009 08:29

... För Martin that is.

Jag börjar jobba klockan två jag.

Ser inte alla fram emot det i dag faktiskt, dels för att jag på förhand redan vet att jag kommer få göra allt jobb å dels för att jag msåte gnälla å räkna om mina procent å lön osv.

Detta är ett måste, jag äslkar mitt jobb men tänker för allt i världen inte jobba gratis! 

Är medveten om att jag ska vara tacksam som fått en fast tjänst i dessa tider å det är jag, till en viss del.

Men det är ingen som har gett mej jobb i alla väl mening eller för att jag personligen förtjänar det, det är en lag som säger att man måste anställa som har gett mej mitt jobb!

Nog om det tradiga nu, men klumpen i magen vill aldrig försvinna på den fronten... :S


I går kväll blev det lite DH på dvd innan Martin somnade på soffan vid kvart över nio. :) Då gav vi oss å gick upp.


Martin ska till tandläkaren vid tio, annars har vi inga planer för dagen.

Mer än jobb då. Ska försöka mysa så mycket jag kan. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards