Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 juli 2009

Av Lisa - 5 juli 2009 19:06

Såg här såg jag alltså ut när jag lämnade hemmet för att åka till Svängsta å fira världens bästa Malena.

Det lirades brännboll å dracks vin. Jag hoppade över den första aktiveteten då jag vet me mej att jag bara blir förbannand när det är ostrukturerat å inte alla vill ha samma regler som mej. :P

Jag hejade i stället. :)

Efter brännboll gick jag all in på att försöka dricka i kapp de andra(mitt vin var kvar i kylen).

Nog vill jag påstå att jag lyckades...

Här är en bild på mej å födelsedagsbarnet i egen hög person.

 

Bilden är tagen kvart i elva. Hur jag såg ut vid halv två tiden när jag snubblade in här hemma, det kan jag inte svara på. :) Men man kan ju gissa...:)

 --------------------------------


Är så grymt trött nu, rent olidligt börjar det bli. Men som sagt, jag har hängt med hela dagen.

Det blev en liten familjeutflykt till EKO där det inhandlades en hel del. Mest till barnet som fick fotbollsmål å ett lektält. :P

 

Sista rycket i kväll blev en dammsugning av hela övervåningen.

Så nu är det dags å vila, får se om jag svänger inom soffan eller om det blir sängen direkt! :)

Av Lisa - 5 juli 2009 16:20

Nej, jag är inte för dålig för att orka blogga.

Har haft en massa annat för mej bara.

Varit på EKO å lekt en massa med Viggo.

Jag skulle ljuga om jag påstod att jag var helt pigg, men inget illamående så långt ögat når om än en svag huvudvärk.

Men det får det vara värt den här gången, jag hade riktigt roligt i går! :P

Nu ska jag duka upp bordet, det vankas thai. Jammi en dag som denna.

Bakis-söndag som det är. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards