Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 juli 2009

Av Lisa - 3 juli 2009 15:59

Det mullrar lite dovt ute.

Är det dags för den där välbehövliga åskan nu tros?

Sitter mest å gör ingenting, Viggo sover nämligen.

Helt ok att det blev så här sent nu när vi ska i väg.

Sommaren å värmen vänder upp å ner på varenda rutin, å jag gissar på att vi kommer få ett hell när vi ska föröska återupprätta dem i sinom tid.

Men det bryr jag mej inte om i dag.

Jag har bestämt mej för att bara chilla ner nu.

Det är ledig helg å lite fest i morron ju.

Då kan man inte gå å deppa! :P


Av Lisa - 3 juli 2009 15:28

Standarden för dagen sattes redan i morse då jag stod å väntade på en bror som inte dök upp.

Jobbet bjöd på grymma besvikelser å låg arbetsmoral. :S

När jag sen stod på Inreda utan plånbok å svettades som ett as fick det vara nog!

Min eviga hjälte; pappa, fick som vanligt rädda mej. <3


Nu är jag äntligen hemma, å har min älskade son hos mej!

Kvällen bjuder på bad å semesterfirande(för somliga) uppe vid Mien.

Hoppas avslutningen på dagen blir bättre!


Av Lisa - 3 juli 2009 05:50

Gillar inte precis att stiga upp såhär tidigt.

Men vem gör det egentligen? :)

Kort dag i dag i allafall.

Slutar halv två, ska på stan å köpa present till Malena som fyller år i dag! 

25 år i dag, Hipp hipp Hurra!

Ska dit på fest i morronkväll, hör å häpna! :D


Nu ska jag dricka kaffe å invänta bror min.

Han har ingen mobil just nu så jag vet inte ens om han behagar dyka upp...

Men, men!


Ha en bra dag!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards