Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Lisa - 2 juli 2009 21:36

Ska egentligen lägga mej, men jag bara måste duscha innan!

Martin ska duscha först tydligen å han är ju inte känd för att vara snabb in i duschen. :)

I morron ska jag banne mej cykla, ska sällskapa med lillebror både dit å hem.

Saknar min lilla kotte, å hoppas morrondagen går fort!


Gonatt där ute!


Av Lisa - 2 juli 2009 12:39

Mammsen dök upp här vid tio.

Då slängde vi i hop det viktigaste å körde den lilla biten på till sjön.

Lyckades hälla ut en hel termoskopp med kaffe i kofferten över bla.mammas fina nya cyklelväska. :S

Utöver det var det en betydligt mer lyckad strandtur än gårdagens. :)

Det blir nog så att jag å Viggo sticker dit i helgen med, verkar som havet har börjat blomma å då känns långsjövatten betydligt säkrare.

Framför altt när man har en son som dricker allt han kommer över. :D


Härligt att hinna med ett dopp såhär innan jobbet. :D

Jag skjutsade upp mamma å Viggo till M å Ps hus, där fick Viggo lasange å sover gott nu enligt sista rapporten. :D

Han ska sova där i natt med i å med att både jag å Martin börjar tidigt i morron så slipper de stressa hit vid sex.


I morron går Martin på semester.

Jag komemr tyvärr jobba sjukt mycket, med två sex-dags veckor å sen en massa de andra två veckorna med.

när jag påpekade det för den som gör schemat på jobbet fick jag till svar att vi har hela lviet på oss att umgås!?!!

Fuck vad sur jag är för den kommentaren! :S


Orkar inte cykla i dag heller, to hot!


Ska dricka lite vatten nu sen bege mej upp till de andra. :D


Av Lisa - 2 juli 2009 11:56

Är medveten om att jag troligtvis är den ända över 15 år som gillar Johan Palm, men jag står för det å är minst sagt förälskad i denna låten! :D


Av Lisa - 2 juli 2009 09:45

Detta håller inte.

Ska köra å slänga oss i plurret.

Återkommer!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards