Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 juni 2009

Av Lisa - 25 juni 2009 22:23

Fyra dagars ledighet väntar!

I morron ska vi till Sölvesborg å vara sociala å på lördag är det kalas för hela slanten, annars inte ett dyft planerat. :)

Är trött i kroppen nu, men jag kan inte lägga mej riktigt än, måste varva ner lite först...


Nu har jag skrivit på mitt anställningsavtal. Skönt, nu är liksom allt klart me det å färdrig tjatat om sånt tjafs fram till hösten då mitt semestervik är slut.


Sov gott!



Av Lisa - 25 juni 2009 10:39

Viggo insisterade på att ha strumpor på sej när vi skulle handla, i sandaler?!

Hur ska detta sluta?

Än så länge kör jag över honom vad det gäller klädval.

Men hua! Han verkar ju inte ha nått sense of style precis. :D


På tal om inte helt okej så är jag inte överdrivet sugen på att jobba i dag.

Får dock sällskap av Gurri hem i dag då han med ska jobba. :)

Ska även inom å skriva på mitt anställningsbevis.

Lönen var ej förhandlingsbar, så det får duga då..!

Men jag tycker allt att jag hade gjort mej förtjänt av nån hundring till i alla fall!


Nu ska jag fixa lite till här!


Av Lisa - 25 juni 2009 08:00

Kvart över sex ville Viggo upp.

Det ville inte jag!

Har ingen frukost hemma, Viggo fick den sista filen så vi måste handla lite strax. 

Ska göra ett sista försök att få upp min lön i dag på förmiddagen.

Har inga större förhoppningar men jag måste ju försöka.

Måste stryka, har INGET att ha på mej!!!!

Men först Coop...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards