Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Lisa - 21 juni 2009 21:47

Färdigjobbat för den här helgen.

Två dagars ledighet väntar.

Vi hoppas som sagt på att vara så sociala som möjligt å på bra väder.

Är nyduschad å redo för min renbäddade säng där mannen min redan ligger å kurar. 

Han är sjuk å dassig. :S <3

Ska bege mej ditåt nu...

Av Lisa - 21 juni 2009 10:54

Om en kvart ska jag sticka.

Drygt att bara gå här å vänta.

Men i dag är jag i allafall klar i vettig tid.

Hinner tyvärr inte hänga upp tvätten dock(typiskt!).

Håller på å längtar i hjäl mej efter pojkarna.

Viggo kommer jag inte träffa förän i morron(eller ja, i natt troligtvis) å Martin kommer nog vara allt annat än pigg. Viggo hade tydligen hållt låda i natt å så har han blivit förkyld(Martin alltså).

Det regnar lite smått så det får bli regnkläderna på för min del.


Eftersom jag är ledig tre dagar nästa vecka å inget mer är planerat än en trip till stan i morron för att lämna in mina betyg(jatack till 1500 mer i lönekuveret) är jag fri för umgänge(snarare måste jag ha socialt utbyte av någon vuxen.)

Nån som har lust å ses?! :P


Bjuder på en sista midsommar bild...

Jag bara älskar mitt klänningsfynd från Me&I. :D

 

Av Lisa - 21 juni 2009 09:33

Sov till nio.

I stället för att vakna utvilad å glad har jag nästan ångerst å är stressad till max. :S

Ska cykla kvart över elva å har lite å ordna med fram tills dess.

Det gick i allafall bra å sova själv.

Vkande inte förrän vid sju första gången.

Jag längtar efter familjen å gillar inte mej själv alls i dag.

Är inte ens sugen på att jobba.

Kommer bli en lång dag på jobbet.

men sen är jag (pga. en massa sparande av tider å pengar) ledig två dagar.

Äter lite frukost nu sen ska dammsugaren fram ett varv å jag ska duscha.


Hej!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards