Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 juni 2009

Av Lisa - 19 juni 2009 13:32

Nu har vi ätit sill-middag. :D

Stina å jag åt en go kräftröra till vår nypotatis. :D

Har precis varit å handlat snacks då det hade blivit glömt.

Lillebror ska med joina. <3

Det kommer bli nice detta. 

Hoppas solen håller sej framme bara å knotten långt, långt borta!

Ha en trevlig kväll!

Av Lisa - 19 juni 2009 08:03

Skulle gissa på att jag är ganska ensam om att ha tid å blogga i dag på självaste aftonen. :) De som inte ska i väg eller ha gäster ska jobba så... :P

Jag har i allafall lite bloggtid över så. :D


Vädret är väl så där typiskt midsommar-aktigt: grått med ett hot om regn. :S

Trist, men det kanske hinner ändras till i eftermiddag?

Vi ska inte till Mien förrän vid fyra så.


Nu på förmiddagen ska jag baka rosenbröd(som buffi handlade jäst åt mej till i går, min hjälte. <3) å Kärleksmums.

Stina kommer hit också å vi ska äta potatis, sill , grädfil å gräslök till lunch. :D


Även fast vi trodde att vi skulle klara oss från att handla i dag är grabbarna på Coop. Mitt shampo var helt slut, bland annat.

Meningen var att Martin skulle köra själv. Men Viggo hämtade sina skor å insisterade på att följa med så. :D 


Saknar mina föräldrar lite, de är i Stugan å njuter. :D Å ska va där hela helgen. Om vädret blir bättre kör kanske killarna dit i morron.

Själv ska jag jobba delad dag på lördag å tolv till halv tio på söndag så jag är inte hemma ändå.


Jag ska ha min nya Me&I-klänning på mej i dag å Viggo ska ha sommar skjorta(till å börja med i allafall :D)


Nu ska jag duka fram frukost åt oss här!


GLAD MIDSOMMAR FRÅN FAMILJEN ARVIDSSON/SVENSSON! <3


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards