Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Lisa - 12 juni 2009 22:03

Med femtio minuter kvar av Oceans eleven går vi å lägger oss.

Martins ögon har varit stängd både en å två gånger så det är ingen mening att fortsätta kolla. :)

Ska hänga lite tvätt innan jag lägger mej bara.

Får se vad morrondagen har å bjuda på.

Förhoppningsvis bättre väder. :P


Gonatt!

Av Lisa - 12 juni 2009 20:38

Servern har legat nere här en stund.

Drygt värre för mej världens(eller i alla fall Karlshamns) mest bloggberoende människa.


Har haft en mysig dag, men jag känner mej febrig å dassig. :S


Har ätit hemmagjord pizza å nu ska vi kolla på film å äta glass..


Ville egentligen bara döda den värsta abstinensen,  blir mer update senare. :)

Av Lisa - 12 juni 2009 11:04

Vad är detta för väder?

Är ledig fram tills torsdag men det är ju bara för tradigt med sånt här ruggväder. :S

Jag ville så gärna åka till stugan, för att komma i väg lite från allt.

Martin ska dessutom jobba precis hela helgen så det är just us, jag å Viggo som får roa oss själva. Utan bil med troligtvis...

Ja, ja, det är i allafall skönt med ledighet å en massa Viggo innan jobbet börjar på allvar.


Jag måste ta tillbaka min förhastade slutsats angående Gustavs tillstånd. Han var uppe å helt pigg när jag kom dit vid halv tio. :D

Hade inte mindre än 16 frallor med mej, å sen hade de redan ätit hela bunten. :S Blev lite trött om man säger så.


Nu sover Viggo här hemma i sin vagn.

När han har vaknat ska vi köra till Tingsryd. Fika på Börjes å till Hammarplast. :D

Hoppas han inte sover för länge bara..


En bild till från gårdagen...


Av Lisa - 12 juni 2009 09:03

Jag gick upp kvart i nio.

Vinkade med stängda ögon till Martin när han steg upp å somnade om direkt.

Sen vakande jag vid sju å tankarna började gensat gå åtdet gammla vanliga hållet, min tjänst. :S

På nån vänster lyckades jag ändå somna om till tjugo i nio, inte  illa. :D


Ska bege mej till Ica å köpaå sen köra upp med dem till resten av gänget hos M å P. Gissar på att studenten inte är för pigg i dag å ens uppe. :D


Stugan känns ganska utesluten även denna helgen åd det lovas regn, regn å åter regn. :(


Dagen i dag får därför bjuda på en utflykt till Tingsryd där Stina ska hämta sin bil(det är ganska gammalt att köpa bil, eller hur? :P) å sen måste jag handla mat till helgen!


 Nu sticker jag. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards