Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg under maj 2009

Av Lisa - 28 maj 2009 20:21

          





...mina födelsedags/morsdag presenter från mina pojkar. :D <3

Jag är sååååååå glad! :D

Av Lisa - 28 maj 2009 15:19

När han väl har somnat går det ypperligt att sova tydligen är uppe i över en timme nu.

Vi ska hem till M å P å få mat när Martin kommer.

Aldrig fel, men det blir på potatismos, i världens bästa GI-mat precis, men jag offrar mej för laget. :P

Inget socker eller bröd i dag i allafall så det får jag väl va nöjd med?


Efter maten tar jag med mej M å P hit som tidigare planerat. :)

Stackars dem säger jag bara, har inte pratat speciellt mycket denna veckan(okej, med Stina i går, en hel del...) så jag kommer nog ge dem sår i öronen, minst sagt. :D


Av Lisa - 28 maj 2009 14:20

Hade verkligen inte behövt flänga omkring efter regnställ i morse.

Inte en dropp efter det att jag satte min fot på idrottsplatsen kom det.

Men, men det kunde man ju inte veta. :)

Cupen gick bara annars, en aningens oorganinserat, men lite småtrevligt ändå.


Det ser dock ut som att det bara blir nästa vecka kvar i skolan. :D Yeeej!

Om jag hinner klart vill säga. :D

Det tänker jag hinna, å så är det bara! :P


Viggo å jag ska va lediga på måndag. Får se om vi kan hitta på nått mys. :D


Har ägnat den senaste timmen(?!) åt att somna Viggo.

Han bara kämpade emot å tjabbade. :S 

Kan tyckas att man borde ge upp, men nej, det gjorde jag bara inte i dag.

I går sov han inte alls på eftermiddagen å var en aningens gnällig hela kvällen. Å i dag kommer M å P hit å lker framåt kvällningen å då måste han ju va pigg. :P

Det får nog bli så att jag tar hem vagnen varje dag så han kan sova där på eftermiddagen, då tar det garanterat inte timmavis i allafall.


Har satt på lite kaffe å tänker roa mej med att läsa i min Ameila-kropp & hälsa nu. :D


Av Lisa - 28 maj 2009 07:43

Sitter i skolan.

Undrar just om det kommer några alls i dag?

Kan förstå om man inte är så sugen.

Stackars de som arrangerar det hela och de som ska tävla.

De regnar värre än värst å är ganska kallt med. :(


Jag körde som sagt upp till M å P å hämtade regnkläder.

Viggo jublade när han såg var vi var å jag kände mej som världens ondaste människa när vi körde därifrån. Höll på att börja gråta.

Viggo blev inte jätteledsen, men man kunde se besvikelsen. :(

Tänk att han har blivit så stor å förstår så mycket?


Ha en bra dag allihopa!


Tankarna är hos Jennie å hennes familj, som förhoppningsvis snart är en familjemedlem rikare! :D

Av Lisa - 28 maj 2009 06:53

Ska va ute hela skoldagen.

Det öser ner ute.

Då jag fortfarande inte äger nått regnställ(önskar mej det nu) fick jag panikringa å väcka pappa som har sovmorron(mamma svarade inte) å låna hans!

Det tackar vi för! :)

Av Lisa - 27 maj 2009 20:15

i dag fick jag inte mindre än två brev.

En för tidig födelsedagspresent från farfar, oförväntat men mycket välkommet. :)

Det andra brevet innehöll en artikel om Per Morberg som varit i Göteborgsposten, från min gamla barndomsbästis tillika bloggläsare Linda!

Ännu mera oväntat, och skitkul. :D Tack!


Martin fick ett reklamblad från OnOff som var fullproppad med rosa datorer och musar. Ett hån mot mej?! :S 


Av Lisa - 27 maj 2009 19:24

Jag är grymt sugen på att köpa nått nytt.

Nått helt nytt, något annorlunda som jag inte har nåttt liknande...

Hittade dessa klänningar på H&M (låade bilderna därifrån),riktigt snygga. :D


Vad tycks? :D

Av Lisa - 27 maj 2009 19:07

Börja bli lite matt nu, men inte hälften så trött som jag har varit. :P

Viggo han var med trött han, vid tio över sex frågade jag honom om han ville sova.

Han gick raka spåret in till sitt rum, kelade lite med Sötnos å somnade. :)

Så jäkla gulligt. :D


Stina är fortfarande kvar, vi har haft det så bra så hela dagen. :)

Lite trist väder, men man kan va inne med så. :D 


I morron ska vi i klassen va funktionärer på DC-cup. En friidrottstävlig för utvecklingsstörda. Det ska bli roligt. :) Men jag är lite nervös ska jag erkänna. :D


Nu ska jag spana lite kläder... 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards