Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Lisa - 29 maj 2009 22:50

Ser ni vad klockan är?

Å jag är uppe, blev en sen kväll i går med.

Kan nästan tro att nån har highjackat mej å ersatt mej med nån annan ju. :)

Nu har jag dock ont i huvudet så sängen ropar, men ändå. :D

Min dator+mus har skickats så lagom till födelsedagen är de nog här. :D

Jippi!


Har varit i Brinkamåla å ätit i kväll. Fick dessutom en dos motion i form av studsmatte-hoppning med.  :D

Viggo älskar den med. :)


I morron firas des morsdag i förskott men innan dess blir det en runda inte till staden för att hämta mitt andra par glasögon å för att hitta nått till min lilla mamma. :D 


Natti natti! :D

Av Lisa - 29 maj 2009 14:38

Min geriatrik-lärare har skickat alla mina uppgifter till fel mail.

har alltså varit helt pissed på honom i onödan.

Nu fick jag tillbaka hela buten, en hel del röd text, men ganska bra ändå.

Ska fixa lite kompletteringar så ska det nog duga sen!

Men nu är jag ännu mera säker på att jag behöver sista veckan med på mej.

Det får gå, jag ska kämpa in i det sista nu.

Å det gör jag för MVG i bägge kurserna!

Så det så!

Av Lisa - 29 maj 2009 14:13

First of all STORT GRATTIS till min fin bloggvän Jennie med familj till er fina flicka!

Jag gissade tokfel, eller gissade å gissade, kände mej helt hundra på att det skulle bli en lillebror! :D


-----------------------

Den där lättnade jag kände i morse?

Som bortblåst. :S

Lyckoruset ersattes snabbt mot stress, stress, stress...

Jag får nog lägga ner idén på att bli klar till fredag nästa vecka. Demensuppgiften var större än jag trodde å utformade utifrån en film vi ska se på torsdag, då jag hade behövt vara klar om jag skulle få betyget på fredag.

Inte en chans då alltså. Men hellre ett MVG än en ihopstressad uppgift så...

Vi fick "jobba" över ganska rejält i dag, vilket innebar att jag fick riga dagis å absolut inte hann titta uppom jobbet som jag hade tänkt.

Chefen har inte ringt tillbaka men hon hade gett minna coworkers lov att meddela mitt schema för vecka 25 å det tackr vi för!

Nu kan jag stryka det stressmomentet i allafall, så fort jag registerat Viggos dagistider vill säga.

Bossen hade visst lovat att hon skulle ringa nästa vecka så då hoppas jag på besked angånde löneutbetlaningar, procent-satsen på min tjänst å resternade schemaveckor.

Puh!


Har tagit hem vagnen, Viggo slockande på fem minuter i den så det är värt kånkande vill jag lova. :D

Nu ska jag kasta i mej en sen lunch å försöka varva ner!

 

Btw, dagens redovisning, min bästa insats på mycket länge. :D 

Av Lisa - 29 maj 2009 07:41

This is me agin. :)

Skola som vanligt, redovisning med.

men det känns bra, allt känns så easy nu när upploppet är på gång! :D

Det verkar bli ok väder än så länge med. :)

Skulle bara säga gomorron till er, nu ska jag röra mej mot klassrummet å dricka kaffe. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards