Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 maj 2009

Av Lisa - 15 maj 2009 21:47

Nu ska jag lägga mej. Det blir inte senare än så, det går inte helt enkelt!

Inte precis en sån kväll jag hade hoppats på.

Blir så lack!!!

Nu lägger jag ner för i dag som sagt.

Å hoppas på en betydligt bättre dag i morron.


Maten var i allafall god! :)


Gonatt!

Av Lisa - 15 maj 2009 13:49

Var så irriterad att jag hade kunnat explodera i skolan innan.

Vissa saker pallar man inte med i längden, det bara är så!!!!


Vi slutade i vilket fall som helst tidigare. Ville inte komma till dagis mitt i maten så jag passade på att handla.

Lyckades med den värsta parkeringen ever å pratade i telefon i princip hela tiden, men jag hann. :)

Försökte bjuda hela gänget på middag. Men det var mest Stina som nappade å ev. Gurri. Vi ska grilla i allafall. :)


Had planerat att städa kylen när Viggo sov, men nu känner jag att jag skiter i det. :)

Ska läsa lite tidning på gräsmattan i stället. :)

Av Lisa - 15 maj 2009 08:35

Okej, klockan är strax efter halv nio å jag är klar. :/

Slöseri med tid att jag befinner mej i skolan å inte hemma.

Då hade jag åtminstone kunna vara lite effektiv.

Men, men vi hinner förbereda redovisingen i allafall...


Roger ringde i går å meddelade att han hade hitta en datorkandidat till mej. En samsung, jag ville ju helst ha en Acer, men den verkar inte komma tillbaka så jag har tänkt om.

Denns kulle enligt datorexperten vara mycket bättre å det litar jag på. :D

Bara man kan blogga från den är jag nöjd. :P

Eftersom jag sitter i skolan kan det inte bli nån bild, men länka går ju...

HÄR kan ni hitta den...

Får se hur det blir, hade ju velat köpa den för skattepengarna, men nya glasögon är ju inte precis billigt. Får kanske vänta tills jag jobbat lite å fått egen lön innan jag kostar på mej sån lyx. :D

Men Jennie har ju skrivit om nått slags räknesystem där priset på grejer avgörs å baseras på hur mycket man använder dem, å en dator anväds ju ganska mycket av mej! :D


Nu ska jag joina en grupp, innan de undrar vart jag är! :D

Av Lisa - 15 maj 2009 07:49

Fredag!

Jippi!

Sanart tar vi helg, men först lite skola såhär in i det sista...! :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards