Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Lisa - 8 april 2009 21:31

Nu är det dags.

Ska äntligen krypa ner i sängen.

Får se hur länge det dröjer innan jag har mitt värme-element till son hos mej... :D Han är så välkommen så, helst sovande dock!

Inga klockor ringer i morron bitti! Så skönt!

Gonatt!

Av Lisa - 8 april 2009 18:55

Som sagt har vi varit hemma i dag.

Jag känner mej tack å lov bättre, men sömnbristen bidrar till att jag känner mej mer död än levande ändå. :S

I går var jag verkligen sjuk, fattar inte att jag orkade hela dagen, non-stop med dessutom. Puh!


Jag behövde i allafall inte känna att jag missade nått, mailade till min lärare å fick till svar att jag redan kunde det de hade gått igenom i dag. :D


Shit, nu är jag duktigt borta. Har skrivit inlägg i huvudet flera gånger under dagen men just nu är allt som bortblåst. Wierd!


Jag hade tänkt kolla på Leila vif nio, så jag satsar på non-stop-action fram tills dess för att hålla mej vaken. Först har jag tre kassar med tvätt å  sen har jag (på tal om Leila) fått en briljat idé som innebär omflyttning av alla mina bakingridenser(alltså mjölsorter å sånt) å på lång sikt kräver en tur till Ikea. Det kan bli skitbra när det är färdigt. :P


Martin ska börja måla om huset nu när vi är lång ledig, å redan i kväll är han ute å tvättar av träet som ska målas.


Det bruna fula ska bli samma gråa färg som trappräcket.

 

Sen ska fönstren bli mörkare grå.

Jag har inte lagt mej i så noga utan litat på Martin(det är sant, hedersord) i fråga om färgvalet ute. Jag hade bara en enda önskan: jag vill inte ha så mörkt grått som det är modernt med å att det ska va en grå ton, inte gråblå eller gråbrun osv...

 


Nej, lite organisation på det hela en stund nu...



Av Lisa - 8 april 2009 12:11

Vi är hemma i dag.

Dock inte pga. min sjukdom utan för att kotten med har gått å blivit dålig. :S

Han har hög feber å allmänt dassig.

Jag har alltså spenderat de senaste tio timmarna med ett barn i famnen, inte nån höjdare för min redan så matta kropp.

Har sovit en halvtimme sen halv tre å det börjar kännas nu. :S

Annars gör vi inte mycket alls.

Viggo har sovit på mej i soffan i två omgångar medan jag har kollat på Leila bakar.

Nu börjar han pyla här igen så det är kanske dags för en ny sovstund!


Kram på er!


Av Lisa - 8 april 2009 07:11

I går passerade min läsar-statistik för försa gången över 200-strecket!:P

Underbart, å nästan värt att fira lite!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards