Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Lisa - 6 april 2009 19:49

I brist på intelligenta inlägg med smarta grejer bjuder jag på bilder från lekplatsen i fredags. :D Enjoy!

 

Av Lisa - 6 april 2009 19:35

Jag tillhör den tappra skara som på nått vis alltid har lite tid och lust över åt att blogga, ett par gånger om dagen dessutom.

Men i dag är jag duktigt off, skolan gick an, men i bilen på hemvägen slog tröttheten till, stenhårt! Usch vad sjuk jag känner mej.

Orkade dock hålla mej i schack till Viggo somnade i allafall. <3

Det lilla hjärtegrynet går bättre å bättre å mer å mer för varje dag. :D

Så roligt att hämta hem honom på eftermiddagarna nu, när dagis känns kanon. <3

Fick mitt nya schema i dag, helt ok. En lång dag å tre korta/veckan. Å så kostar vi på oss en ledig dag i veckan. :D Ska nog bli bra tillslut det där...

Min hjärna fungerar sämre än sämst just nu.

Ska först å främst använda min sista energi åt att skriva in Viggos dagis tider på dexter. Så blir det gjort!


Ha en bra kväll everybody! :D



Av Lisa - 6 april 2009 07:38

Jaha, då var det skoldags igen.

Ska redovisa muntligt(?!) å lämna in två grejer, men pappret verkar va slut i skrivaren. :S

Får ta tag i det snart...


Mår inte så bra i dag heller, tyvärr. Ont i halsen å snorig till max. :(

Ytterst tröttsamt, men vad gör man?


Ingen träning kväll :((precis som att min kropp hade klarat det...) Så planerar att ligga på soffan å kolla på Leila bakar. :D

Får se hur det blir med den saken. :)


Ska äta kroppkakor till lunch i dag! Yeeeej! Gustav hade med sej en leverans till mej i går. :P Mums!


Nu är det vår om ni missat det, jag går all in med skinnjackan, även om det är minus när man åker hemifrån. :D



Nej, min hjärna är verkligen inte på topp som ni märker... :D


Ha en bra måndag, nu ska jag gå på pappersjakt! :D




Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards