Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 1 april 2009

<3

Av Lisa - 1 april 2009 21:11

Viggo å Stina ska ha en hel dag i hop i morron. :D

 

Av Lisa - 1 april 2009 21:07

Då var denna dagen med slut.

Det har varit en av de bättre. :D

Partyt var mysigt å jag beställde mina grejer. Hoppas de inte dröjer! :)


Viggo hade inte alls varit på topp på dagis utan bara sovit. :S 

Hemma verkade han ändå okej, får se om han blir sjuk. :Z


Kan det ha varit våren som kom i dag?!

 

Av Lisa - 1 april 2009 15:16

Dagens stående april-skämt:

Stina ringer till folk å säger att hon fått fortkörningsböter. :D


Gurri å Martin svalde betet. :P Ha, ha, ha! :P

Av Lisa - 1 april 2009 11:17

Jag ska snart köra å hämta upp Stina i stan, sen ska vi hämta hem Viggo-spiggo.

Undrar om det är så varm som det ser ut ute nu?

I morse var det sju grader, det kändes varm redan då.

Nu är det tolv å jag ska ha vår i dag, dvs. linser---> solglasögon och skinnjacka. :D


Reflektionen är så gott so klar(sakanas en bra avslutning bara) å jag har sovit en timme(plus lite mer) å sen duschat. Kanske inte den mest effektiva förmiddagen i mitt liv, men jag unnar mej det i dag å skippar det dåliga samvetet.


Nu ska jag klunka i mej kaffet, sen bär det av. :D



Av Lisa - 1 april 2009 11:15

Stort grattis till Ahgnes på ett årsdagen i dag! (tyvärr har jag som annars alltid fotar å har mej inte en enda bil på skönheten, men jag kan garantera att hon kommer bli en rikig kill-favorit! Å då måste jag ju såklart tillägga att hon är paxad av Viggo, redan! :D)

Av Lisa - 1 april 2009 08:45

Jag är verkligen helt off i dag. :Z (IGEN?!)

Trots det har natten varit super, Viggo har (mej veteligen) sovit sen elva tills han kraschade i golvet vid halv sex...

Jag tror faktiskt jag ska försöka sova en liten stund nu.

Detta håller nämligen inte, jag kan inte komma fram till nått vettigt med all bomull i hjärnan.


Hade egentligen velat ha Viggo hemma i dag, bara myst han å jag. Men jag motstod impulsen, jag har ju trots allt skola å göra. å får jag ordning på det hela kan jag gå hem tolv från skolan i morron. :P

Viggo ska va hemma med Stina i morron, dagis är stängt. 


Nej, en liiiiiten powernap eller försök till det i allafall...

Av Lisa - 1 april 2009 08:07

Bestämde mej för att plugga hemma i dag ändå.

Mest för att om jag blir klar tidigare än vad jag räknat med kan jag använda den överblivna tiden til nått vettigt. :)

Jag hann alltså stanna lite på dagis morse. Så härligt å se när Viggo röjjer loss å känner sej hemma. :D Han blev dock sur när jag gick, men det kändes ändå bra. :D


I dag vaknade jag fem minuter innan klockan va en rejäl duns. Viggo kraschade i golvet på Martins sida av sängen. :S Han slog sej inte märkbart, men jag tror han också sov å rullade ner i sömnen.... Stackars liten!


Nu ska jag fortsätta med min Fonus reflektion...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards