Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 23 mars 2009

Av Lisa - 23 mars 2009 21:53

Här sitter jag nu å sista-minuten-skriver i hop ett bokreferat som ska redovisas i morron. Har inte ens läst ut boken, vad är det med mej?

Har även en rollspelsredovisning i morron, är varken motiverad eller förberedd men just i dag bryr jag mej inte.

Vad ska jag med utbildning till när jag inte får jobba?


Skit barnsligt att resonera så, men det är på den nivån jag är just nu.

Ska jag straffas för att jag har fått barn å äntligen gått i skolan å blivit undersköterska? För att kommunen har tagit sej vatten över huvudet å anställt för många timmisar?

Vad fan är detta?

Det vet inte vad de går miste om!

Behålla en massa pack som både missköter sej  å vantrivis, till vilket pris som helst!


Har en känsla av att sömnen inte kommer komma frivilligt i kväll, to much i huvudet!   SKIIIIIIIT!!!!


Så ja, jobbet kallar...




Av Lisa - 23 mars 2009 19:14

Vilken satans skitdag rent ut sagt.

Har haft en klump i magen hela dagen först för dagis å senare fram emot eftermiddagen fick jag det (så gott som) definitva beskedet om att jag kommer bli arbetslös i sommar! :(

Jag pallar inte dra hela storyn nu men fuck vad jag känner mej uttnyttjad å slängd på tippen.





Tack å lov har det gått super för Viggo.

Han är så duktig min lilla kille. <3

Å vet ni vad, nu på eftermiddagen har han gått flera steg, i flera omgångar. :D

En dag på dagis alltså, å ungen går! :D

Av Lisa - 23 mars 2009 11:56

Nu har jag ringt dagis, men de hade kopplat sin telefon till en annan avdelning så jag fick ändå inte veta hur det var med min lilla kotte. :S

Får ringa senare i stället.


Skolan suger fullkommligt i dag. Grupparbete, det värsta jag vet, hela eftermiddagen med. :(

Har nog aldrig varit så sugen på att skolka i hela mitt liv. Vill bara köra å hämta Viggo å sen köpa mina dojjor å va ute i solen.

Hur nice låter inte det?!


Men nej, instängd i ett klassrum i en i hoptvingad grupp, blir det i stället! :(

BLÄ!!!


Nu ska jag äta lite... Kommer bli försenad tillbaka, men det skiter jag i...

Av Lisa - 23 mars 2009 11:04

Nu känns det tufft. Min lilla, lilla pojke helt ensam bland en massa okända människor. Vad har jag gjort?

Av Lisa - 23 mars 2009 07:45

Nu var första dagislämningen avklarad.

Jag satte mej på huk å sa hejdå Viggo, ungen tittade på mej, sen vände han å gick mot de andra barnen. :)

Vilken sötnos! <3

Skola nu, får se om jag ringer dagsis sen å kollar hur det går... :)

Av Lisa - 23 mars 2009 05:55

Gomorron, i dag börjar verkligheten, om en timme ska vi till dagis...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards