Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Lisa - 17 mars 2009 20:49

Den här lilla bejbin är snart min. Med tre abonnemang!


(Nu skulle det dock inte förvåna mej alls om min nuvarande inte krånglar mer. Men vad gör man? Jag är en 2000-tals människa, utan dator å mobil kan jag inte riktigt fungera)

Av Lisa - 17 mars 2009 19:28

Det känns som klockan är mitt i natten här.

Är så makalöst trött.

Skolan gick så segt fram till eftermiddagen, då kom i allafall Therese å hennes underbara lilla dotter å joinade i metodrummet. Ska erkännas att vi inte gjorde mycket mer vettigt än å prata, men så blir det ju i bland. :) Har ju faktiskt inte träffats på fyra veckor så. :)


För er som har missat det börjar ju Martin jobba i morron å Viggo skulle börjat på dagis på riktigt. Nu blir det ju nästan aldrig som man tänkt sej så även denna gång. Jag å Viggo kommer va hemma resten av veckan.

Anyway, Martin håller på här å plockar fram kläder å samlar i hop verktyg som ska med i morron. Allt vore frid å fröjd om han kunde hitta sina skor.

De är tydligen puts väck, kan nog svära på att Martin är den enda jag känner som lyckas slarva bort ett par arbets-skor.

Ska snart gå med i jakten här, ska bara skriva klart först.. :)


Viggo är fortfarande dålig å jag känner mej sämre med. :(

Stina ska komma hit i morron å liva upp oss lite så då kanske jag kan göra lite skola...


Hörs!

Av Lisa - 17 mars 2009 07:32

Här sitter jag i skolan redan.

Åkte med pappa vid tio över sju så.

SItter här å sörplar räligt automat-kaffe i brist på annat.

Fösöker få i gång min skolmejl, men det verkar va dött lopp.

Kom även precis på att jag inte har nån mat med mej. :S

Skulle som sagt slutat tidigare ju. Men, men det får bli nått på stan då(dock inte nån j*vla baugette, ska skärpa till mej nu).

Tradigt att äta själv bara, men det överlever man ju det med. :D


Ska snart masa mej bortåt klassrummet å läsa lite i min bok som ska va klar till nästa vecka.

Har även en upgift att lämna in på torsdag. :/ Hinner man ju inte med precis när man ska ta hand om en sjuk liten grabb. Det blir att sitta med den i kväll så mycket jag orkar å i morron kväll...

Thats life, and i love it! :D


Av Lisa - 17 mars 2009 06:38

38,5 är det senaste feber-budet, m.a.o inget dagis i dag.

Å inte i morron heller.

Har sovit mindre än halv natten men jag har inte mycket annat val än att gå i skolan länge i dag. Bättre att man kan göra så än missa en massa...

Men det känns inte speciellt kul att lämna nån av dem. Martin är inte heller bra, de hostar å snörvlar i kör. :(


Ska åka med pappa till skolan redan tio över sju, kan lika gärna sitta där så tidigt som att sitta på bussen i en halvtimme.


Frukost nu, sen kickar vi i gång. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards