Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Lisa - 11 februari 2009 21:34

Nu går jag å lägger mej. Är riktigt trött.

Skymtade en ny tand nere på Viggo i dag, som väntar på att komma upp. M.a.o kan man nog inte räkna med så värst mycket sömn kommande nätterna. :S Stackars Viggo med, han får liksom aldrig va helt på topp!


Natti!

 

Av Lisa - 11 februari 2009 21:02

Jag vet att jag skrev innan att jag inte skulle handla något.

Det gick inte riktigt som jag trodde. Vad kan jag säga?

Bra säljare å ny kollektion. :)

Jag ska till med ha eget party med henne senare i vår, så bra var hon. :)

Det är det viktigaste med en sån här grej, har man gått med på att sälja något(tupperware, kläder) måste man gilla grejerna, anväda dem själv å kunna svara på frågor.

På de Me&-partyn jag varit på innan har säljarna varit ganska kassa.

Men som sagt, nu ska jag till å med ha eget party så. :)

Tack Sara för att jag fick komma!

Så fort jag fått mitt kommande schema ska jag ringa Sandra å boka Gangstar-party med. :)

Ja, ja... Detta blev det i kväll i alla fall...

Turkosa frottébyxor til Viggo


En röd tröja med verktyg till Viggo...

Viggo får även ett två-pack strumpor. Å sen kunde jag bara inte motså dessa ljuvliga mjukisbyxorna till mej själv. :)

  Jag tänker ha dem jämt, gärna på jobbet i sommar med. :P Jag kommer bli ganska många hundralappar fattigare, men det får gå. :)


Nu måste jag verkligen läsa till testet i morron(kallar inte 1 X 2-frågor för prov) å sen läsa in mej på min redovising. Men jag känner liksom ingen motivation till det just nu. :S

JAG MÅSTE ÄNDÅ!!!

Testet lär ju inte va så svårt om man har fattat på lektionerna, om hon inte har kuggisar...


Sista dagen i skolan på fyra veckor i morron. Det ska faktiskt bli skönt, å roligt med APU. :)


Nej, skärpning nu!




Av Lisa - 11 februari 2009 14:31

Denna klänningen hittade jag på lindex.se.

Kanske skulle kosta på mej nått nytt till Viggos kalas. Inte alltid sonen fyller ett precis... :)


Funderar på att lägga mej å försöka vila lite. Ska ju hålla i gång hela kvällen sen. Men jag känner hur motions-ångersten kommer krypande, kanske lite balansboll först... Eller efter.? :)

Måste dessutom plugga, ska redovisa samt ha prov i morron nämligen..

Kan inte precis stanna så länge på partyt i kväll.  Det börjar halv sju såjag borde va hemma i någorlunda vettig tid. Martin sticker till träningen vid åtta men M å P ställer upp å är här hos Viggo i glappet. :) <3


Nej, det blir nog sängen nu..

Av Lisa - 11 februari 2009 09:23

Var en aningens förvånad att det hade kommit så mycket snö i natt.

Undrar om vi inte har fått en dm, å mer blir det antar jag.

Jag längtar efte våren, men jag gillar ändå snö å den får mycket hellre komma nu än i slutet på Mars.

Riktig kramsnö är det visst med, enlit rapporten från han som har skottat här. :) 

Viggo sover nu men när han vaknar ska vi ut hela familjen å bygga en snölykta å hänga upp lite talgbollar till småfåglarna. :)


Det som är lite tröttsamt om det här vädret håller i sej är att  det inte riktigt lämpar sej att köra till Ikea i. :S Jag vill ju köpa Viggos present, å en sån här...

Inte för att just ha cd-skivor i, utan mer Viggos bäcker å lite snygga vaser å så i vardagsrummet. Kanske flytta lampan mellan stolarna å ha en hylla fri att använda som avlastningsyta till kaffekoppar å dyl...


Alltid är det skaer man vill ha. Jag är nog materialist trots allt, jag blir lycklig av fina grejer. Men samtidigt så gör min familj, att få lära mej nya saker å äta god mat mej nog ännu lyckligare. Är jag en kombo kanske? ;)


I vilket fall som helst är jag grymt sugen på en sånhär med...

 

Å gärna den här också. :)

 

Det hade varit kul å testa pilates, nu när man har fått upp ganska bra grundstyka.Jag tror inte det finns grupp-träning här...?Kanske på gym? Men att va hemma å träna när Viggo sover de kvällar jag inte går på pass kunde gynnat min anit- beach-2009-kropp...

Nån som har testat Pilates? Eller nått annat träna-sätt, med dvd eller bok? :)



Martin är i full gång med nästa parti skåpsluckor. Jag är övertygad om att slutresultatet kommer bli bättre än vi trott till å med. :) Jag är väldigt nöjd. :) 


Nej om man skulle göra lite nytta nu kanske..? :)



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards