Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Lisa - 4 februari 2009 21:04

Eftersom det senaste dygnet bara bjöd på sömn mellan 22.30-23-30, en ynka timme börjar jag bli riktigt matt. :S

Så jag ska krypa ner inom det närmsta. Martin tränar så...

Viggo är redan stimmig, men om han vaknar nu när jag har lagt mej ska jag prova å ge alvedon. Tycker han beter sej som om det var en tand som skulle spricka igenom, men som den munknipare han är kan jag omöjligt se nått, känneringen ännu i allafall...


I morron bitti ringer klockan halv sex, sen blir det motion å egen tid fram till halv åtta så jag kör till skolan. (martin, kan jag ta bilen? ;))


Har nästan sett klart på min nya dvd, bara tre avsnitt kvar nu, men jag kan ju se dem igen, å igen å igen... :D Fast jag kan ju tänka mej Leila bakar i allahjärtansdags-present (lite pik bara. :D) så jag har nått att växla mellan...


Dagens bloggsnackis i dag är annars att det finns så mycket tradiga (anonyma) männsikor som är elaka mot alla dessa duktiga bloggare som ger allt i sina bloggar å bjuder på sina liv. Men behöver inte tycka likadant eller uppmuntra hur alla lever, men man behöver banne mej inte va ohyfsad för det!


Mitt namn är Lisa å jag tänker inte va tyst!


Av Lisa - 4 februari 2009 09:52

Jaaaaa, jag hann precis klart med min mind-map. :)

Men tydligen skulle inte jag redovisa i morron utan nästa vecka...? Men men, det blir nog bra med det med. :D

Metodrummet nästa, sen ska jag hem igen å mysa!


Jag blir hämtad klockan tolv, fick även skjuts hit av mina bejbis!


Trött är jag, men det år!

Av Lisa - 4 februari 2009 07:14

I dag skulle jag ta sovmorron, eller i allafall stiga upp en timme senare än jag brukar. Lite extra sömn är ju aldrig fel eller hur?

Kan meddela att det blev precis tvärtom, jag inte sovit alls. På hela natten. :(

Min lilla gosse har tand-gnällt å varit helt otröstlig. :( 


Ska masa mej i väg runt åtta ändå, så mina förbannade arbeten blir klara i dag i allafall...



Hej på er. Zzzzzzz!



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards