Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Lisa - 25 januari 2009 20:40

Dagen har rusat förbi...

Varit hos Mamma sen tidiga eftermiddagen, gick hem klockan sju. Stina joinade med å åt med oss. Gustav åt pizza men han var med i allafall. :D Pappa jobbade tyvärr. :S

Mysigt har vi haft det i allafall...


Mamma å pappa var här i förmiddags innan Buffi börjad jobba. De hade med sej Gustavs gamla Bobbycar till Viggo. :) En riktig höjdare, han kunde förvisso inte köra själv(ännu) men han tyckte det var kul. :)


Sen har Viggo börjat promenixa med sin gå-vagn. :) Premiär-turen var tidigare i veckan, men nu gå han ganska rejäla streckor. :)

Min söt stora pojke. <3



Lite söndagsångerst i dag, trots att jag har hunnit med en massa så känner jag mej inte färdig med helgen. :( Vill med va hemma med mina grabbar ju...

Ska äta lunch med dem i morron i allafall plus Bill. :)


Nån blogglust har jag inte i dag, inte alls faktiskt. Men det blev en plikt-trogen kortis i allafall. Så tradigt när hela den här världen bara blir negativ... :S


Olá!


Mia---> vad kul att du skrev, jag har tänkt på dej å undrat hur ni har det! :D



Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards