Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Lisa - 19 januari 2009 21:55

Nu för tiden duschar den här familjen uppe, i badkaret. :S

Jag gillar det INTE!

Har förvisso gjort det hela mitt liv, duschat i badkar alltså, men nu är jag van vid en stor dusch...

Stå där å vingla med en för kort slang i ena handen medan man försöker tvätta sej med den andra...

Eeeeh nej tack...


Får se hur länge detta kommer vara. :(



Sonen har precis fåt alvedon å ligger i vår säng å väntar...

Håll tummarna för sömn i natt. :D

Av Lisa - 19 januari 2009 19:13

Känns nästan som att jag skulle kunna somna stående..?!

Puh, vad jag är matt nu...

Skolan gick bra, omvårdnad som läste helva ungefär förra året vid denna tiden så det är repetition i början. Å sen Rehab, kan nog bli bra.

Verkar dock som APU:n kommer ligga inom hemtjänsten, 4 veckor!!! :(

Jag avskyr att jobba i hemtjänsten, så det ser jag verkligen INTE fram i mot! :S


Bra schema annars, men lite glest om timmar... Men då hinner jag åtminstone göra hem-uppgifter å sånt på dag-tid...


Lillgrabben är fortfarande ganska kass. :( Stackars liten.. :(


Ska snart köra å hämta far min, vi ska träna lite. :D Blir lite sent med allt när det inte förrän åtta, men det ska ändå bli skönt. :P


Säger som de säger i Cribs: Peace out! :D

Av Lisa - 19 januari 2009 06:36

Så var det dags, nu är det inte längre jag som ska ta hand om Viggo dag-tid, utan Martin.

I dag vil jag inte alls gå i väg(vill jag nånsin det?) Viggo har hög feber å är sämre. :( Stackaren. :(

Var dock nyss inne å sa hejdå, då var han glad i allafall.

Har varit vakna sen fyra allihopa. :( 


Hoppas att vi ska ha vårt gamla klassrum i dag, annars blir det till att leta för min del...


I dag ska jag cykla i allafall, äntligen. :D


Kaffe nu, sen ska här sminkas. Har tack å lov hittat en gammal foundation,  ganska kass men den duger så länge...


Två stekta ägg är allt jag har med till lunch med, jippi. :S Bakade bröd med gammal rågsikt i går, not that great, det jäste inte. :( 


Bye!


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards