Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Lisa - 14 januari 2009 21:49

Jag är inte så lite mör i kroppen, redan! Hur ska det sluta?!

Viggo är inte alls i form, kändes varm innan men nu sover han...

Hoppas det inte blir värre... Stackars min lilla grabbhalva. :P


På lördag är det (tro det eller ej) tanken att viska gå på fest hos Emelie å Snoff, det är en kobo mellan födelsedagsfest(förr bill) och inflyttnigsfest.

Först ska vi äta Stinas födelsedagsmiddag hos M å P, Viggo ska stanna där å sova. Om han inte blir sämre vill säga, eller om jag bangar...

Kanske rentav blir utgång, det var inte i går...

Synd bara att jag inte hinner klippa mej först, eller har nått att ta på mej...

 Men, men..


Gonatt världen!

Av Lisa - 14 januari 2009 19:47

Åt tårta i eftermiddag för att fira systern min, ibland måste man liksom ställa upp. :)

Den kan jag lova att jag har brännt bort nu. :)

Var inte bräda i kväll, ledaren var sjuk, så passet blev medel/puls! JISES! 

Jag sak va glad om jag kan gå i morron överhuvudtaget, men jag orkade hänga med, så jag är stolt. :)

Under passet fattade jag ett mycket viktigt beslut, jag måste kosta på mej ett par tränings byxor till, mina vanliga var nämligen i tvätten i dag, så jag fick på mej ett par för små. :(

Mindre roligt, de kasade ner hela tiden eftersom de stramde så förbannat kring låren...


I omklädningsrummet hände en grej som får mej att överväga mitt tilltänkta sommarjobb lite... :S

Ska prata med chefen i morron...


Nu ska jag duscha av mej, sen blir det te och danskt rågbröd. :)

Av Lisa - 14 januari 2009 11:52

Om det är nån som mot förmodan behöver ha tag på oss får ni ringa till Bill, för det kan mycket väl va så att min mobil är hemma... :)

Av Lisa - 14 januari 2009 09:44

Ja, i dag är det den riktiga födelsedagen, min lillastyster fyller *piiiip* år, om ni har missat det i dagens tidigare inlägg. :)

 

Av Lisa - 14 januari 2009 09:38

Stina tar våran bil från stan å kommer å hämtar oss. :)

Lite bekvämt ska man ha det när man är bil-lös så ofta. :P

Håller på med packingen, mycket som ska med,ska ju va i väg en stund.

Åker hem med Martin när han slutar jobba.


Viggo har somnat, men det tog sin lilla tid, han kämpar ju i mot som en galning trots att han inte ens orkar hålla ögonen öppna. :S 


Hoppas Billi har mat, annars får det bli Coopet på vägen in, vi måste ju fira med nått gott. :D


Kläder nu kanske?


Av Lisa - 14 januari 2009 08:35

Yl å pyl natten lång, i natt igen. :S

Borde väl va van vid det här laget, men jag blir lika besviken varje gång det startar! :(

Mör i kroppen å tung i huvudet, thats my lovely life!

Jag tror det är en bissing till, men han kan konsten att knipa igen munnen min lille grabb så det är inget jag kan bevisa.

Tyvärr misstänker jag att det är en ny förkylning på g me, stackars Viggo, han åker på allt han...


I dag ska vi nog bara va hemma, Bill fyller år, men hon skulle tvätta.

Känner inte alls för att åka buss i dag, utan smink å trött som en zombie, å gå till stan är inte ett alternativ med den lilla vagn vägraren... :( 

Får se hur det blir!


Grattis Stinoball. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards