Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Lisa - 12 januari 2009 15:07

Provet i morse var en riktig urladdning. Känner mej helt tom i huvudet.

Toaletten har blivit städad å jag har hunnit ringa ett av mina viktiga samtal, skulle hinna med två i dag.

Sen la telefonen av, å internet med för en stund. :(

Det var inget svar på kommunen, ska kolla hur vi ligger till med dagisplats å så, det samtalet tog jag med mobilen.

Sen ska jag ringa å söka sommarjobb, men internet-nörd som man är så har jag slängt alla telefonkataloger, så jag hade inget nummer förrän nu..

Tröttsamt sånt är!


Viggo har sovit sen ett, vet inte hur länge sen det var han sova såhär länge..?!

Vet inte riktigt vad jag ska ta mej för, tycker jag har fixat det jag orkar...


Klockan åtta ska jag träna i allafall, det ska bli kul, ny termin nu ju, vilket innebär nya pass. :P


Vila lite kanske....?



:D

Av Lisa - 12 januari 2009 13:22

i morse fick vi en försmak på hur våra framtida mornar ska se ut(minus dagismomentet dock..) hela familjen satt vid frukost bordet halv åtta. :)

Vi kommer såklart få gå upp ännu tidigare sen, men det ingav i allafall aha-känslan att "jo, det är sant, vi är en familj, på riktigt! :) 

(Blödiga jag sitter här å lipar när jag skriver det..) 

Åååååå vad jag älskar mitt liv, å mina härliga grabbar. :)

Är så glad att det har blivit såhär. :)


Provet kändes helt okej, å jag har förhoppningar att det räcker... :)

Skönt, då är denna kursen avklarad. :)

På måndag börjar det nya, schemat verkar lovande. :)


Nu ska jag skrubba dass. :) 


Jeanna---> Tack för lycka-tillet. :D Klart du får länka mej... Du har en länk här med, hoppas det är okej? :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards