Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 5 januari 2009

Av Lisa - 5 januari 2009 19:37

Har haft en mysig dag, verkligen roligt med så fina vänner på besök. :)

Tack för i dag flickor! :)

Frallorna var super goda... :)

Viggo blev först lite överumplad av alla flickor å blev lite mammig, men sen var han igång. :)

Sötaste av allt var när Ofelia matade Viggo med kex. :) Han gapade efter hennes hand å hon sträckte snällt fram sitt kex till honom. :)

Kelade gjorde de med, men så fort jag tog upp kameran satte de av åt varsitt håll. Ska kolla senare om jag lyckades knäppa nån bra bild...


Dock har jag varit trött hela dagen, hela tiden. :( Tradigt sånt är, hur mycket jag än försökte ignorera den så gjorde tröttheten sej påminnd hela tiden...

Skräp!


Viggo den lilla kotten, han var med helt färdig å däckade i Martins famn redan halv sex, utan å äta eller nått... Nu har han dock fått i sej en flaska välling...


Mamma har varit här å fixat mina gardiner, de är sååå snygga. Har tagit bilder på det med, men jag orkar inte sitta här länge till så jag får ordna det en annan dag... Tack!


CSI NY börjar i kväll. men frågan är om jag är vaken då...?


I morron ska jag plugga. :S I sista minuten, men vad gör man...?


Hej!

Av Lisa - 5 januari 2009 10:26

Viggo snarkar fortfarande. :)

Jag är i princip klar med det jag skulle så nu sitter jag här, igen...

Funderar på inredning, som vanligt. :)

Vill ha dukar till bordet, men jag kan inte sy, å har inget tyg heller för delen.

Viggo behöver gardiner till sitt rum å gardinerna i vardagssrummet behöver läggas upp...

Ska kolla med min lilla mamma om hon vill komma ett varv med sin symaskin i kväll. :)

Stina var sugen på Textilkompaniet i Sbg, så så sanrt tiden finns blir det en runda dit... :P


Fick med mej två turkosa glatallrikar från Ikea, de agerar numera blockljus-hållare i vardagsrummet. :D jag kan om jag vill... :)


Flumm, flumm...


Nu ska jag bädda lite... hej

Av Lisa - 5 januari 2009 09:46

Degen jäser, Viggo sover å jag äter min fil+nötter. :)

Det har gått bra med baket, trots att Viggo faktiskt hängde i mina ben ett tag, eller ja, han stod upp å höll i sej i mej. Fick ta till nödvapnet, låta honom leka med hemtelefonen, sen var det bara att fortsätta. :D 


Hanna å flickorna kommer också hit å äter frallor wiie. :)

Å Malena, Angelica å Ofelia med såklart. :D


Frallorna är för övrigt inte fullt så onyttiga som de låter, de är grova så. :P


Åt inte en enda kaka eller tårta på kalaset i går så en fralla ska jag ha i allafall. :D


Viggo har varit så duktig hela morronen så jag är redan sminkad å klar till å med. :D Å sovit bra har han gjort med, vaken en enda gång fram till fem. Så skönt, det måste varit den lilla bissingen som gjort ont...


Nu piper det här, dags att baka ut. :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards