Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 30 november 2008

Gomorron! :)

Av Lisa - 30 november 2008 09:36

Blev inte riktigt som jag tänkt mej med sömnen.

Somnade förvisso vid nio, men vaknade igen vid tio å somnade inte om förrän halv ett... Viggo röjjade med somnade vid elva, sen var det bara skolångerst å övertrötthet för hela slanten. :(

Fuck säger jag, å vilket slöseri med dyrbara minuter... Men ja, det är väl bara att inse att jag ska va glad om jag orkar kämpa mej till ett G i kursen, det är väl va dmin hjärna kan tänkas klara av som det ser ut nu...Gillar det inte, men det finns inget å göra om det inte sker ett sömn-mirakel snarast...


Veckan som kommer känns nästan överbokad. Ingen rast å ingen ro...


Måndag är vigd åt julklapps-shopping(å kanske nått till mej själv?) i Ullared. Stina kommer hit i kväll å sover här så vi hoppar på vid kyrkan. Tror vi tar bilen upp så får Marti å Viggo gå å hämta den, är inte så sugen på att promenera vid halv fem, tio minuter mer i sängen känns viktigare.

Stina kommer sova som en stock på bussen, men jag har aldrig i mitt liv lyckats med det, så jag tänker packa ner lite skolböcker å försöka utnyttja tiden till max...


Tisdag ska vi baka pepparkakor på eftermiddagen. Onsdag föreläsning i skolan, skola även torsdag och fredag...

Känner mej inte redo för att va i från Viggo så mycket, men blir man nånsin det? 

Det är ju såhär livet kommer se ut nu, finns liksom ingen bromsknapp.

Måste bara vänja mej å försöka se det positiva å inte slösa tid å energi på nått annat...


Annars då?

Första advent i dag, har inte tänt ljuset.

Martin har åkt med Håkan till Mien å jag vill ha det lite mer högtidligt än att tända det när jag är själv så vi väntar till middagen...Viggo sover, men det sattlångt inne, jag undrar ändå pm det inte är nått med öronen, dssk kollade dock dem när Viggo å Martin var där å såg inget...

Om inte vädret blir sämre blir det nog en runda till stan i eftermiddag, ta några lotter å äta en munk, eller i allafall sniffa på en. har blivit för mycket syndande denna helgen....




Nu ska jag kolla runt lite på bibblan, måste låna en bok till skolan...


Glad första advent! :D


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards