Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 24 september 2008

Av Lisa - 24 september 2008 19:28

Blir bara så osäker på om jag vill att det ska snackas en massa skit om mej.

Klart jag inte vill det, men jag lådsas inte om det i stället. :D *strutsprincipen*


M å P har varit här en snabbis å träffat barnbarnet. :D Han blir alltid lika glad å se dem, å jag med. :D Dom är sånna kungar! :P


Det är en konstig dag i dag, jaghar inte pratat med Bill alls...?! :P

Hon jobbar så jag får väl slå henne en signal å upprätta ordningen. :D


Ingen träning blev det i dag heller. :( Men vänster bröstet börjar i allafall kännas som för, men höger är fortfarande inte tillbaka...


Nu ska jag kolla Sjukhuset. :D

Av Lisa - 24 september 2008 14:02

Känner mej väldigt illa till mods just nu.

Dels för att det ser ut som tredje världskriget har brutit ut i husets alla rum(plockar i köket å bloggar samtidigt).

Men mest för att nu känner jag mej sådär påhoppad av att blogga.

I natt var det nära att jag steg upp för att avsluta hela skiten. 

Inte för att jag har fått nått elakt kastat i ansiktet på länge, men det känns ändå fortfarande lite konstigt..

Kanske är dags nu...?!

Medan jag funderar forstätter jag troligivis som vanligt.

Är så rädd att jag ångrar mej, den här bloggen är en så stor del av mej, därför känns det lite sorgligt när det nått jag tycker är så roligt samtidigt känns fel på nått sätt...


---------------------------------------------------------------------

I allafall...

I dag har jag, Anna, Maja å Viggo varit i församlingshemmet på Öppet Hus, i max en timme. :S Det var inte speciellt kul alls. Inte för att det var kyrkligt på nått sätt utan för att det nästan bara var större barn. En timme var alltså nog för oss. Vi gick hem hit i stället å åt ägg, bacon å stekt potatis. :D Det var hudra gånger roligare. :D


Viggo sover nu, han har ju en del å ta igen eftersom hans morronlur uteblev i dag. Samma sak i morron. Klockan tio ska vi på den första föräldraträffen på bvc. Spännande. :D


Vi såg Sex and the City filmen i går. Helt okej. Har inte vågat se den innan, hade hört att nån skulle dö å var rädd att jag skulle ångra mej om jag såg den. Men som sagt den var helt okej, inte jättebra dock...


Till Malena å om det är nån annan som undrar hur det gick med Sofi Fahrman-bilden så var Martin till å med i kylskåpet å rafsade utan att se nått. Då belv Stina frustrerad å undrade om han inte såg nått nytt i köket...?! Efter lite letande hittade han bilden, som åkte ner direkt! :D


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards