Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 22 september 2008

Måndag morron...

Av Lisa - 22 september 2008 10:20

Tvi säger jag.

Måndags mornar hemma hos oss är alltid så dryga.

Viggo vaknar för tidigt av Martins väckarklocka, å är så förbannad å trött så det tar hundra år för honom att somna om.

Å jag är alltid grymt trött eftersom jag snabbt vänjar mej, under helgen, vid att gå up vid nio...


Nu är denna morronen gjord i allafall. Viggo sover frukost å jag dricker kaffe. Det blir bilen upp till bvc i dag. Det regnar nämligen. Hade jag ägt en vattentät jacka hade det varit en annan ska. Men filtjacka eller fleccetröja i regn? Nej tack!


Annars händer det inte nått spciellt i dag. SKa köra inom Ica(kanske tar Coop när jag ändå kör) å handla lite, eftersom jag har fått en idé på middag.

Kycklingfilé i ugnen fylld med färskost, creme bonjour eller liknade. Till det grönsallad, vitlöksbröd, ostfyllda champinjoner å ärtris. :P Kan kännas lite lyxigt för en sketen måndag, men det gäller att hänga med inspirationen. :D


Nu ska jag snoka runt lite... Heeeej!

 
 
Ingen bild

Marina

22 september 2008 12:42

ni kan inte träffas en stund på lördag fm? vi ska iväg sen på kvällen...
nästa vecka är bara torsdagen prel. bokad...
vi ses ju på söndag hos Nellie men hade varit kul att träffas bara vi...=)
Ha det bra!
Kram

 
maleena

maleena

22 september 2008 14:03

de låter riktigt gott =) när ska vi komma? =P hehe

http://maleena.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards