Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 17 september 2008

Av Lisa - 17 september 2008 11:25

Om en halvtimme har jag sagt att vi ska infinna hos i stan hos Anna å Maja. Ska bjudas på blomkålsstuvning å gräddbullar har jag hört. ;)

Men jag är knappt påklädd å allmänt långsam så vi blir nog lite sena. :)

Stina å Emelie är här å äter nån slags sen frukost. :)

Det är aldrig fel, Stinas lacktights däremot, de känner jag mej lite nervös inför. :S Svarta tights med glanstyg á la cykelbyxor...?:D


Emelie har fått jobb, grattis! Funderar på att följa med dem ut å äta i kväll i stället för å träna. Kroppen pallar nog inte med nån gympa ännu, men mat måste man ju få i sej. :D


Nej, nu ska jag blaska av mej, sen bär det av. :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards