Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 15 september 2008

Av Lisa - 15 september 2008 18:52

Glömde ju skryta med att Viggo somnar på tio minuter numer också.

I sin egen säng. :)

Han har redan lämnat in för dagen. Var trött den lille rackaren. :)

Har ätit en kebabtallrik från Casa Nostra, var ju tvugna på kolla vad vi hade för hämtmat på hemmaplan. :P Helt okej, men nu mår jag ännu mer illa tyvärr. Å ont i huvudet med. BLÄ!

I kväll blir det bara skräpande framför tv:n,Sjukhuset, Outsiders å CSI NY, får kolla Singelmammor på web-tv i morron eftersom det är samtidigt som CSI, å Martin vill se det. :)

I morron hoppas jag att jag mår bättre så man kan hitta på nått. Gurri skulle kanske hälsa på. :D Å jag måste köpa food, as always. :D


Helena----------> Om ni kan på lördag passar det oss fint...? :) 

Av Lisa - 15 september 2008 18:07

Man kan tro att allt bara går emot mej å/eller att jag är grymt gnällig.


Men så är inte fallet, jag lovar!

Är till exempel trots allt stolt å lättad att jag har slutat amma. Hoppas att det kommer med mer fördelar än nackdelar i slutändan dock. :)


Viggo har sovit bättre de två senaste nätterna, har inte behövt plocka upp honom ur sängen en enda gång. Bara puttat in nappen när han har varit ledsen. :)



 Å såklart så har jag världens bästa man å underbaraste son. En toppen familj, som ställer upp i alla lägen. :P



Av Lisa - 15 september 2008 12:50

Tvi vad jag mår illa nu. Å yr är jag med. :(

Vi får nog hålla oss inne i dag. Tradigt men sant.

Viggo är duktigt uttråkad på mej som inte orkar göra nått. Nu har han dock somnat.


För övrigt så matvägrar min son i dag. Bara efterrätt duger. :/

Inte så lite deppigt... Hoppas det släpper snart, så han kan äta lite kött eller fisk i allafall... Provade en Nestle-burk med lax från sex månader, mycket större bitar än Semper, han bara klöktes stackarn. Så det får bli enbart Semper-burkar ett tag framöver... 

Hoppas han inte går ner en massa nu bara för det... :S Då blir jag lite knäckt...


Är sugen på kebab från Marinan, samtidigt som jag mår illa när jag tänker på i princip all annan mat... :S 


Nu har vi bokat Ullredsresan, 1/12 bär det av. :) Ska bli så kul, trevligt att Jajja sla med denna gången. Kanske man har nån å prata  under resan med denna gången då? :) Stina är inte ett dugg social så tidigt på morronen. ;D Bussen går från asarum tio i fem... :D



Faaaaan vad min mobil är dum! Den bara tjabbar med mej i dag, får inte kontakt med SIM-kortet tydligen. :( Fattar inte varför den har blivit sån här, har ju knappt tappat den alls.... :)


Neeej, nu tror jag faktiskt jag ska kolla lite på tv. :)


Av Lisa - 15 september 2008 10:44

Tack för att ni är på min sida, de allra flesta i allafall. :D


Nu har vi sovit en stund. :P Dricker kaffe å datorn är på igen, var tvungen å kolla mina tillgångar. En mycket sorglig historia faktiskt. :S Men vad gör man? 


Min telefon buggar hela tiden! Tröttsamt, verkar ha fått tag på ett riktigt söndags-exemplar,har i allafall fått för mej att de flesta andra med samma modell är nöjda...? Jag gillar den skarpt i allafall, menMartin får ringa å reklamera den i kväll, eller gör jag det själv kanske...


På tal om å ringa ska jag ringa bvc å skälla på deras telefonsvarare! Vi SKA med va me i Föräldrargruppen, basta!

Av Lisa - 15 september 2008 08:16

Känner mej redan bättre! :D

Brösten är fortfarande hårda som sten, men det gör inte alls lika ont! :)

Jag kan bära Viggo til å med, tack å lov!

Annars hade jag nog fått ringa efter hjälp. Men som det är nu klarar vi oss fint. :)


Ha en bra dag! :P


Thine; tack så mycket för erbjudandet, men jag tror jag klarar mej nu. :) Om inte hör jag av mej. :)


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards