Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 11 september 2008

Av Lisa - 11 september 2008 19:56

Hade skrivit ett inlägg nyss, som försvann pga. nån bugg på internet!!!!

Tröttsamt! :(


I vilket fall som helst. Here I am! :D

Har haft en toppendag i Mörrum. :D

Riktigt kul att träffa alla flickor, å Wictor å Malte med såklart! 

Emilie har varit en underbar värdinna som alltid! :)


Jag har glad nyheter i dag med gott folk! :)

För det första har jag ammat en enda gång, det ni!

För det andra fick Viggo en mugg på Malvas kalas, å det kan mycket väl vara det bästa som hänt oss på mycket länge. Han har till å med druckit små doser av välling i den i dag, å vatten, det går som en dans. :D


Nu har vi bestämt oss, troligtvis åker vi till Ullared första helgen i december, Stina, jag å Jajja! :D


Mycket mer var det väl inte i dag...

Är en aningens trött, sov en timme mellan sex å sju, längsta sammanhängade på hela natten... :S

Men ja, man överlever ju det med! :P  Å dessutom så tyckte Martin att det var lite mer vitt i underkäken på lillkillen, kanske en tand som tjabbar...?


Heroes i kväll med, nice! :P


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards