Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 3 september 2008

:)

Av Lisa - 3 september 2008 21:18

Ja jösses vilken tur att vi inte missade att det var Heroes. Älskar det ju. :)


Johanna: Viggo verkar verkligen ha kommit i nån sömnsvacka, han sover ett par timmar, vaknar å vill inte ligga kvar i sin säng. Han är aldrig gnällig eller så, utan glad å vill hellre va vaken. Med att han inte somnar "själv" menar jag att man inte bara kan lägga honom i hans säng å gå, utan behlver hålla honom i handen eller så... I bland när han är riktigtur form å orolig får han sova på mej... 

Det roliga är att man glömmer det direkt på morronen, att man har varit sur å kämpat. :) Å varje kväll är hoppet uppe om en förändring... :)


Jag tycker själv jag är tråkig när jag bara tjatar om samma ska varje dag.

Jag låter verkligen som världens gnälligaste i bland. 

Om jag själv skulle va läsare hade jag antagligen ryckt på axlarna; vad trodde hon?! liksom...

Men det handlar inte om det, jag hade inte räknat med att det skulle va glidigt å ha barn, inte önska det heller... Men ja, just nu är det lite to mutch, med förkylning å allt...

Å det är sant att det är värt det, sova kan man göra en annan gång. :)

Av Lisa - 3 september 2008 21:02

Upprtäckte av en slump att det är heroes nu!!!

Herregud, hur kunde vi missa det?! 

Jippi! :D

Av Lisa - 3 september 2008 16:18

Känner mej sämre nu, febrig. :( Satans skit!

En förkylning kommer väl aldrig lägligt, men detta skrället har verkligen ur-usel timing... :/

Har inte tid, å defenitivt ingen ork över till att va sjuk nu...


I natt satt jag på en stol jämte Viggo säng å var envis mellan elva å halv ett... Får se hur det blir i natt, han msåte lära sej att somna om själv nån gång, eller i allafall att somna om överhuvudtaget å inte va vaken i flera timmar om han råkar väckas eller vaknar till...

Jaaa, vilket tjat det är om detta, mat å sömn, är ni bored...?


Jajja: jag kan tänka mej å dissa spa, vi tar in på hotell å sover i ett par dygn i stället... Såååå trött...

Av Lisa - 3 september 2008 14:34

Denna vill jag ha... Billigast på tretti.se, där kostar den 1125 kronor... :S

Av Lisa - 3 september 2008 12:58

Ja, som vanligt är det sisådär en halv miljon grejer på min önskelista.

Just nu toppar nya linser, en sport-bh å såndär "amerikansk" dammsugare listan.

En sån hög ni vet..? Undrar just om de är nått å ha? Är väldigt sugen på en i allafall, å ha ståendes i köket så man kan ta ett varv i förbi-farten...

Ja, ja, vi får väl se...


I går införskaffade vi det ,enligt mej, tradigaste man kan lägga pengar på;

en avfuktare. Finns det nått tråkigare? Köpte den bästa(=dyraste) såklart...

Kostade multum så vi får verkligen hoppas att det håller måttet! 


Det var skönt å gå, lagom varmt å lite vindigt. Viggo napar lite å jag gör det jag brukar, skräpar vi datorn i stället för att göra nytta... :/


Av Lisa - 3 september 2008 11:11

Har haft ont i halsen å snörvlat hela natten. :(

Känner mej bättre nu, men vi får se hur dagen artar sej..

Skulle ju premiär-träna i kväll, men det är nog inte värt att ge sej in på det när man inte är bra. :( Typiskt!


Vi ska ut å gå en långrunda nu i allafall(efter kaffet :)), blir nästan sämre av att bara sitta inne. Börjar bli lite uttråkad av att vi inte kan träffa nån pga. smittrisken, inga barn i allafall. 


M å P var nerom en runda i går kväll å rekade inför fredag. Fast om Viggo fortfarande är dålig stannar vi hemma hos honom...

Har beslutsångerst om simmet med, vet inte om vi ska lämna återbud.. ?

Det är ju bara onsdag, han kan ju bli bättre...


Off we go!






Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards