Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Lisa - 25 augusti 2008 12:09

Ja, det är nyckelordet i mitt liv för tillfället.

Stökigt...

I huset, i mina tankar, på nätterna, ja i alla hörn skulle man kunna säga. :/


Natten som gick var hel flummig, Viggo var helt upp å nervänd, å skulle bara sova på mej. Fick in en bra position i ca två timmar, men resten, ja inte myckte sömn alls... Vi gick å la oss vid nio å sov till elva, skönt artt kunna ta igen lite förlorad sömn i bland. :)

När vi vaknade åt Viggo en stooor portion gröt, utan ett pip, så nu har jag fått nya krafter på matfronten med. :)


Härligt väder i dag med, vi ska promenera upp till bvc om en stund, Viggo ska läkarundersökas kvart över ett. 


Time to go. :) 


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards