Lisoballs blogg! - En ärlig verklighet-Ett vanligt liv!

Direktlänk till inlägg 19 augusti 2008

Efter OS så...

Av Lisa - 19 augusti 2008 13:06

Faaan vad slapp jag är, inte nån ordning på nått just nu...

Får inte mycket alls å gjort på dagarna, mer än att ta hand å leka med Viggo då vill säga. Vi håller mest till nere i vår bunker, gillestugan. :)

Kan inte hjälpa det, men jag är helt såld, sport, å då framför allt vid sommar-OS är bara så min grej... Nu ska jag heja på Holm. :)


I dag har vi i allafall varit ute å gått en runda, man måste ju lufta sej i mellan åt. :) Viggo somnade å sover fortfarande.

Han har börjat sova lite mitt på dagen med, så nu har han tre tillfällen som är någorlunda säkra. Bar å veta tycker jag. När han vaknar är det food som gäller, majs står på menyn. :)


Viggo var så söt innan. Satte på hans skiva(som vi lyssnade på jämt innan) har inte lyssnat på musik pålänge, skivan har varit lite på vift i flyttstöket.

I allafall satte vi på skiva, Viggo blev helt parlyserad å satt under mer en halva låtlistan å tittade sej omkring för att lokalisera, vem eller vad som lät. :) Så gullig!


I kväll ska vi handla i allafall, så det blir lite ordning. Och äta riktig middag. Har tagit upp kykling. I går var det sämre på den fronten. Vi intog en lyxmiddag bestående av en varsin torr baguett med vindruvor å ananas till. Som pricken över i:et drack vi kranvatten... :S Som sagt, slapp var ordet... 



 
 
Frida

Frida

19 augusti 2008 13:54

Tack så mycket :)
Fina gossar vi har minsann :D

Kraam

http://mammafrida.bloggagratis.se

 
Frida

Frida

19 augusti 2008 15:10

Ja, allt gick så snabbt och han tog brösten så fint direkt så jag ville hellre hem än att ligga där :) Åkte hem dagen efter med Moa oxå så.

Kram

http://mammafrida.bloggagratis.se

 
Mona

Mona

19 augusti 2008 17:13

det är helt ok att ha slappar dagar. ni fick iaf i er något med tuggmotstånd, tänk om ni valt enbart vatten ;)

http://http:/mittimittliv.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lisa - 5 april 2016 19:39


Plötsligt händer det! Lisoballs blogg har bytt portal.   Nya bloggen hittar ni   HÄR     Välkomna! :D     ...

Av Lisa - 5 april 2016 19:18

4402627159

Av Lisa - 5 april 2016 19:01


Nu har jag hittat min vårjacka.       Skitsnygg å passa till mina skor! :D ( å alla mina andra kläder å blir alltså billigare i längden. :P)   adlink ...

Av Lisa - 5 april 2016 16:28


Hur skönt är det inte i dag då? :D Jag har bockat av lite måsten på min lista i dag. Hade cellprov bokat sen innan(jippi eller hur? :P) å tog i samma veva äntligen tag i ett få mina äckliga utslag tittade på av en läkare. Nu tittade han väl upp fr...

Av Lisa - 5 april 2016 15:54


Lisoballs blogg finns numera som egen sida på Facebook. Gilla gärna.   I I I v     Tanken är att alla nya inlägg ska publiceras där så att ni som frivilligt vill följa bloggen kan göra det medan övriga fb-vänner ska slippa bombas m...


Kolla gärna in till mej på lisoball.se där denna blogg ligger numera!

GILLA PÅ FACEBOOK

 

Matbloggstoppen

 

Mina pojkar.

   

Min älskade man.

       Min Martin.   

Mina älskade barn.

Leo 

 

Viggo 

 

 

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik


Skapa flashcards